Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 22:01:29 03-08-2007 Temat postu: USTAWIANIE ROZRZADU |
|
|
ustawienia w silniku m40
[link widoczny dla zalogowanych]
ustawienia w silniku "1,8is"
[link widoczny dla zalogowanych]
ustawienia w m20
[link widoczny dla zalogowanych]
ustawienia w m50
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Martin
KLUBOWICZ
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1026
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice KALISHA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 22:58:54 03-08-2007 Temat postu: |
|
|
szkoda że nie mam ISki tylko zwykłe 1.8 :( ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:54:41 16-08-2007 Temat postu: |
|
|
heheh zawsze mozesz zrobic jakiegos sfapa co bedzie chodzil lepiej niz IS ja tez chcialem z poczatku IS zakupic ale E30 niestety nic nie znalazlem no i mam 2.0L ale juz mi malo mocy niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
areek
KLUBOWICZ
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 20:52:16 16-08-2007 Temat postu: |
|
|
Tam wogóle to u ciebie nie ma jej za dużo Taki żarcik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OpTo
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 09:01:00 17-08-2007 Temat postu: |
|
|
nie zarcik tylko fakt mi brakuje przedewszstkim momentu na dole ;/ coz m20b20 to nie eta ale i tak sobie radzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
areek
KLUBOWICZ
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 11:29:45 17-08-2007 Temat postu: |
|
|
Ale jak na 2.0 powinno te lepiej jeździc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 14:59:23 17-08-2007 Temat postu: |
|
|
No widzisz ciezkie auto i ciezki silnik stosunek masy do mocy ma sie kiebsko u nas ale za to w twojej buni jest idealnie jak by wsadzic np do ciebie silnik 2.0L to bys dopiero zaczol wymiatac a u nas to jak by wyladowal jakies 3.5L to by by ogien w tedy a tak slabo idzie z dolu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
areek
KLUBOWICZ
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 17:56:54 17-08-2007 Temat postu: |
|
|
2.0 ??? a może 3.2 z eMki. Widzialem cos takiego w gazetce "GT" wsadzonego w kompakta. POOOtwór. To wtedy bym juz wszystkich pozamiatał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 08:37:53 18-08-2007 Temat postu: |
|
|
No to by bylo grube wszystko przed Toba grunt to dobry plan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
areek
KLUBOWICZ
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 10:38:01 18-08-2007 Temat postu: |
|
|
Aż takich planów to nie mam. Predzej nowe auto niz taki bardzo kosztowny swap. Tzreba wymienc prawie wszystko pod taką moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 14:51:53 13-09-2012 Temat postu: |
|
|
Jakby ktoś potrzebował to mam blokadę wałka rozrządu do M40 i M43.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|