Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DREAMowiec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hatfield UK / Skalmierzyce PL
|
Wysłany: 20:15:32 11-07-2012 Temat postu: |
|
|
wroce jak "odrobie lekcje"
Powodzenia w dalszych pracach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 11:40:24 12-07-2012 Temat postu: |
|
|
Z tym wahaczem ciekawa sprawa. To rozumiem zamiast jakiś dziwnych dystansów z przodu wystarczy wymienić na wahacz od e46 (no i resztę osprzętu zawieszenia) i zyskuje 6 cm rozstawu i efektem ubocznym jest dodatkowo zwiększony negatyw ? A kwestia stabilizatora, wykorzystujesz od e36 czy e46 ? Wydech robiłeś sam czy zamówienie ? Wszystkie te pytania, bo marzy mi się taka wyścigówka, tylko wcześniej nie miałem auta, które mogłoby robić za bazę ;-].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michuuu
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 22:18:01 16-07-2012 Temat postu: |
|
|
super sprawa powodzenia w zawodach,kiedy będą chętnie bym się przejechał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamat
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 06:20:00 17-07-2012 Temat postu: |
|
|
wahacz od e46 trzeba przerobić aby zamocować tuleje z E36, w E46 jest czop sześciokątny a E36 ma czop walcowy, negatyw wzrasta o niecałe 1,5 stopnia. Stabilizator mam od E36 trzeba zmodzić wahacz aby zamontować łącznik stabilizatora od E36, warto przerobić łączniki już na uniball. Sworznie są identyczne. Dokładnie na samym wahaczu uzyskujesz poszerzenie 3cm na stronę ja mam 6cm dodatkowo dzięki felgą z ET15. W sumie te felgi które mam na aucie to sa jedyne 16" które wchodzą na hamulce 325mm. Ale na przyszły sezon chcę mieć 17". Ja u siebie mam usuniętego acermana na zwrotnicach, czyste szaleństwo przy wprowadzeniu auta w poślizg, po prostu bajka i 100% kontroli w drifcie.
Wydechy robię sam, kupuje tylko puszki jesli są dostępne o interesujących mnie charakterystykach. Albo dostosowuję część układu do fragmentu np jak u mnie. Mam końcowy tłumik CSC resztę dostosowałem do jego charakterystyki.
Obecnie jestem po pomiarach trakcyjnych bo walczyłem troszkę z moim S50, miałem kilka problemów i nie było pełni mocy. Jest po remapie, wkręca się do 8,2tys RPM. Wyszło 317KM i 345Nm, czyli jak zdrowe S50B32. Po niedzieli pojadę na hamownie będzie wykres.
PS!!! po sezonie sprzedaje tłumik CSC, jest bardzo efektywny ale za cichy jak na drifting.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adamat dnia 06:36:06 17-07-2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamat
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:00:59 21-05-2014 Temat postu: |
|
|
No moi drodzy forumowicze... motorsport uzależnia na maxa, w ubiegłym roku prawie się rozstawałem z moją bestią, i przyznam się że to był by bardzo bolesny błąd!!! Budowanie samochodów uzależnia tak samo jak motorsport.
Wakacje będą dla mnie bardzo pracowite... gdzieś między przewijającymi się furami przez mój garaż będę musiał wygospodarować czas na swoją bestię.. czyli pewnie modzenie po nocach. No ale za to w przyszłym sezonie pełen OGIEŃ!!!
W tym sezonie pod młotek idzie między innymi body. Tutaj chcę podziękować firmie ABMAX Adam Litwiniak z Wołomina za wsparcie w projekcie. Pierwsze elementy pakietu GTR dotarły do Huricane. Muszę przyznać że jakość laminatów jest po prostu MEGA!!! Wszystko spasowane bardzo dokładnie, jakość powierzchni jak z tłoczni... polecam.
Wstępne przymiarki.
ABMAX jest w stanie wykonać praktycznie każdy element oraz dowolne body do dowolnego samochodu, poniżej dane kontaktowe dla zainteresowanych:
ABMAX Adam Litwiniak
Ignacego Łukasiewicza 9
05-200 Wołomin
Telefon: +48 510093989
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:34:26 21-05-2014 Temat postu: |
|
|
Dobrze, że nasze Kobity są mądrzejsze od nas i nie pozwalają nam rezygnować z marzeń Pochwal się co aktualnie siedzi pod maską, bo to jest też bajeczka A jakby kogoś interesowało to wózek u mnie wzmacniany był właśnie u Adama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamat
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:49:54 25-05-2014 Temat postu: |
|
|
tak tak Piotr... więc czas na mały update!!!
Ecumaster wspiera mój projekt!!! Serdeczne podziękowania dla Pana Jakuba Kojdera.
Dzięki firmie Ecumaster za prawidłową pracę mojego 2JZ będzie odpowiedzialne EMU!!! Strojeniem oczywiście zajmę się osobiście
Więcej info również na mojej stronce
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:23:47 25-05-2014 Temat postu: |
|
|
mocy przybywaj !!!hehe
Ciekawi mnie wygląd po montażu ospoilerowania GTR ale napewno wykręci suty;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasium50
KLUBOWICZ
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:14:13 31-05-2014 Temat postu: |
|
|
Adas nawet sie tu pokazał e36 gniecie suty mialem okazje podrozowac z Adamem na zakonczeniu, daje rade ) pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:40:38 31-05-2014 Temat postu: |
|
|
No ja jeszcze nie jechałem, ale ja poczekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamat
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 06:23:10 07-06-2014 Temat postu: |
|
|
Cześć przyjaciele!!! No staram się dawać radę, do perfekcji jeszcze brakuję... niestety mój bolid nigdy nie będzie wyglądał tak pięknie jak wasze, lśniące, błyszczące wypachnione... on tylko jest do ciężkiej orki!!!
No to kolejny mały update... Dzięki firmie PPHU Turbo, która zajmuje się sprzedażą oraz serwisowaniem praktycznie sprężarek każdego producenta, o odpowiednie napowietrzanie silnika zadba BorgWarner B2G, jest to praktycznie prekursor S200G a ten sam wirnik Billet stosowany jest w seriach S300SX. Flansza T3 twinscroll 1.0A/R, antisurge. Zarówno muszla strony zimnej jak i gorącej jest na opaskach V-Band, można sobie dowolnie manipulować Parametrami odpowiada modelowi S300SX 8375. Serdecznie podziękowanie dla PPHU Turbo!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 12:14:29 07-06-2014 Temat postu: |
|
|
Ty chcesz tym jeździć czy latać? hehe Byczek rośnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 23:55:58 07-06-2014 Temat postu: |
|
|
Trochę czasu to i o estetykę można zadbać ale to najpierw musisz GTR zamontować i to się pomyśli co by pasowało odnośnie dmuchawy to przerobisz bi turbo na pojedynczą turbinę czy wymieniasz ta większą ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamat
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 08:05:06 08-06-2014 Temat postu: |
|
|
No głównie jeździć, ale czasami się przelatuje nad tarką, praktycznie cały osprzęt 2JZ idzie pod młotek, B2G zastąpi oby dwie, dlatego decyzja w twinscroll bo pozwoli zachować to elastyczność od dołu i solidny kop na górze. Ale na efekty musimy poczekać bo praktycznie nikt jeszcze nie robił adaptacji tej turbawki, więc poniekąd wyważam drzwi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:50:11 08-06-2014 Temat postu: |
|
|
Aha. No bo właśnie jak przeglądałem kilka projektów 2JZ to wszyscy pisali, że dopóki jest bi-turbo jest dobre potem wszyscy narzekali na mniejszą elastyczność, ale widzę wszystko zaplanowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|