Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DREAMowiec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hatfield UK / Skalmierzyce PL
|
Wysłany: 19:51:19 05-03-2011 Temat postu: |
|
|
Snajper napisał:
Hej a potrzebne Ci dzwi? ;] Bo mi chyba się bardzo przydadzą przednie lewe ;] jak byś tak przekalkulował ile one są warte to było by fajnie Smile
A i dolicz jeszcze ile za przedni zderzak tak przy okazji to może jakiegoś interesa zrobili byśmy ;] hehe;]
Z checia pozbede sie calej budy za 1500zl z dokumentami (wnetrze juz sprzedane).
Kolejne fotki z "odchudzania" wozu i szukania ognisk korozji
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:00:53 05-03-2011 Temat postu: |
|
|
NO widze ze rdzy za duzo nie ma na podlodze i kubel juz siedzie prace ida do przodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sebwe
VIP
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bmw Klub Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:43:15 05-03-2011 Temat postu: |
|
|
Ładnie ci idzie ,ale mam jedno pytanko co w końcu zamierzasz z tego zrobić klasyka/rosta czy driftowóz bo teraz się zastanawiam tak
Serdecznie pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DREAMowiec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hatfield UK / Skalmierzyce PL
|
Wysłany: 23:24:44 05-03-2011 Temat postu: |
|
|
Spinacz napisał: | NO widze ze rdzy za duzo nie ma na podlodze i kubel juz siedzie prace ida do przodu |
Kubel wstawiony zebym mial na czym siedziec, bo czasami trzeba na warsztat do znajomka podjechac. Co do korozji to wrzuce jutro wiecej fot po calkowitym "obdarciu ze skory" i wtedy okreslimy stan
sebwebmw napisał: | Ładnie ci idzie ,ale mam jedno pytanko co w końcu zamierzasz z tego zrobić klasyka/rosta czy driftowóz bo teraz się zastanawiam tak
Serdecznie pozdrawiam  |
Temat rost byl zartem. Po wsadzeniu V8, kubelkow i klatki klasykiem tez nie bedzie. Robie cos co pozwoli sprobowac swoich sil w kilku dziedzinach sportu i wybrac ta ktora bedzie sprawiac mi frajde, a jak nie to zostanie jako "drogowy killer".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DREAMowiec dnia 19:25:59 16-10-2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Snajper
KLUBOWICZ
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opatówek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 12:30:13 06-03-2011 Temat postu: |
|
|
Nieźle. Co do tematu całej budy e34 to mi nie potrzebny sedan. Jak by to był tourung to bym się może zastanowił;p hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DREAMowiec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hatfield UK / Skalmierzyce PL
|
Wysłany: 18:11:59 06-03-2011 Temat postu: |
|
|
Snajper napisał: | Nieźle. Co do tematu całej budy e34 to mi nie potrzebny sedan. Jak by to był tourung to bym się może zastanowił;p hehe |
Pomyslimy o tych czesciach. Poki co, jestem w uk i oba autka ze mna.
Wracajac do tematu, dzis skonczylem "skrobanke" (bez opalarki i szpachelki nie probujcie tego robic). Zostalo tylko zmyc klej i gotowe
Zrobilem kilka fot korzystajac z dobrej pogody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i wspomniany koniec prac nad matami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cos Spinacz wspominales na temat korozjii ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DREAMowiec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hatfield UK / Skalmierzyce PL
|
Wysłany: 22:59:42 28-05-2011 Temat postu: |
|
|
Dlugo mnie nie bylo wiec nalezy sie maly upgrade.
Ostatnimi czasy stalem sie szczesliwym posiadaczem "tylnej belki" od wersji M535 (kompletny zawias z ukl hamulcowym, dyferencjalem S3.07, walem, polosiami itd)
Dotarl do mnie nowy zawias dosc popularnej ostatnio firmy K-Sport. Niestety jest dedykowany do e34 bo do e28 nikt nie robi takich rzeczy. Narazie zalozony na tyle bez wiekszych problemow (lekko rozwiercone mocowanie gorne z okraglych otworow na fasolki). Przod czeka na montaz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Babcia jest juz po operacji plastycznej
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bizon
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 02:15:24 29-05-2011 Temat postu: |
|
|
Będzie Superbabcia ver. 2.0 V8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DREAMowiec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hatfield UK / Skalmierzyce PL
|
Wysłany: 03:14:13 29-05-2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki Bizon.
Domyslam sie ze nazwe zapozyczyles z forum beemki (czyt. e28 z S62B50), niestety nie stac mnie narazie na taki silnik.
Tak czy inaczej starczy mi 286PS (jezeli jeszcze nie uciekly).
Mam nadzieje ze uda sie dokonczyc killera i bedzie dobrze sluzyl.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 08:52:18 29-05-2011 Temat postu: |
|
|
no jak zawsze pelna profeska troszke korozji znalazles ale jak widac dobrze se poradziles z nia
Gwint widze godny zapodales
jak skonczysz projekt
chce sie tym cudem przejechac
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 17:01:35 11-10-2011 Temat postu: |
|
|
DREAMowiec powiedz no mnie jak tam projekt bo cos bardzo dawno nic nie napisales idze do przodu czy juz ukonczony moze jest pochwal sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Martin
KLUBOWICZ
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1026
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice KALISHA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:23:50 11-10-2011 Temat postu: |
|
|
No to bydzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DREAMowiec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hatfield UK / Skalmierzyce PL
|
Wysłany: 00:10:15 16-10-2011 Temat postu: |
|
|
Niestety prace wciąż trwają.
W czerwcu b.r. e28 i e34 pojechały do pewnej firmy. Od tamtej pory babcia i dawca czekały w kolejce, aż do września.
W międzyczasie kompletowane były części. Największym problemem okazało się sprzęgło, które miało połączyć silnik M60B40 ze skrzynią 5'cio biegową od 3.0 V8. Miał być spiek i koło bez dwumasy, niestety bez oryginału (wzorca) nikt nie podjął się zlecenia. Tak więc montowane będzie oryginalne sprzęgło LUK z kołem dwumasowym, a z czasem jak się zużyje, zostanie wysłane do przeróbki na spiek.
Wracając do warsztatu...
Większa część klatki bezpieczeństwa jest już zbudowana. Dokończona będzie po osadzeniu silnika i podłączeniu instalacji (chodzi o ułatwienie poruszania się wewnątrz auta). Brakujące elementy to rozpórka przednia, przestrzał od prawej do lewej pod deską oraz krzyż po prawej i lewej stronie drzwi.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Silnik V8 w gotowości czeka na swap
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Czekając na wcześniej wspomniane sprzęgło i koło, koledzy z firmy zajęli się przednim zawieszeniem i układem hamulcowym. Gwint K-sport'a dedykowany do e34 540i miał zostać dopasowany wraz z hamulcami (tarcza 300mm ) do e28. Oto efekt prac:
[link widoczny dla zalogowanych]
Żeby mogli złożyć przód do tzw "kupy" wysłałem im paczkę z poliuretanami
[link widoczny dla zalogowanych]
CDN
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DREAMowiec dnia 16:16:13 15-02-2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
The Truth
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 11:21:26 16-10-2011 Temat postu: |
|
|
bardzo przyjemne e28 sie szykuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 17:55:27 16-10-2011 Temat postu: |
|
|
Kolejny konkretny projekt który budzi ciekawość efektu końcowego . Już widać że będzie Kossaaaaa jakich mało. Arass będzie miał konkurencję. Ciekaw jestem kto wygra. Stawiam na klasyka
Pozdro i życzę szybkiego ukończenia projeku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|