Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:39:32 03-04-2013 Temat postu: |
|
|
to też jest opcja. ja też kiedś miałem sparciały wąż i 15l starczyło na pół godziny hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 10:06:22 04-04-2013 Temat postu: |
|
|
Brak mocy i duże spalanie... według mnie filtr odpada, bo byłby mułowaty, ale spalanie by nie wzrosło... przewody odpadają, wzrosło by "spalanie", ale nie zrobiłby się muł. Biorąc pod uwagę, że garażujesz autko to czułbyś benzynę, jeśli gdzieś by ciekła. Ewentualnie niech pochodzi sobie z 5 minut jeśli coś cieknie to będziesz czuł. Po za tym na kompie wyszło by niewłaściwe ciśnienie na listwie wtryskowej. Chyba, że właśnie ten Twój "kompresor" to to niewłaściwe ciśnienie, w takim wypadku wymień filtr paliwa. Przy filtrze byłby muł na wysokich obrotach, co też by się zgadzało.
Jak to nie pomoże zrób prosty test, który wyniesie Cię 25zł zatankuj do pełna (zaszalałem ?) i w godzinach małego ruchu jedź na ekonomizerze do Ostrowa (albo gdzie indziej gdzie można płynnie bez zatrzymania jechać) ze spalaniem 8L/100KM, wróć do Kalisza znowu do pełna i sprawdź ile paliwa poszło. Przy 8 powinieneś się kulać jakieś 70/90 na godzinę. Jeśli wynik będzie w okolicach 8L to świadczy, że należy zmienić styl jazdy w mieście. Większy niż 8 to faktycznie jest jakiś problem. Wartość ekonomizera wyliczana jest w uproszczeniu przez pomnożenie czasu otwarcia wtrysku i ciśnienia wewnątrz listwy, jeśli walnięty jest czujnik ciśnienia paliwa to ekonomizer też będzie przekłamywał (zawyżał wynik). Taka diagnostyka bez interfejsu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:25:41 04-04-2013 Temat postu: |
|
|
kazukiorg napisał: | Brak mocy i duże spalanie... według mnie filtr odpada, bo byłby mułowaty, ale spalanie by nie wzrosło... przewody odpadają, wzrosło by "spalanie", ale nie zrobiłby się muł. Biorąc pod uwagę, że garażujesz autko to czułbyś benzynę, jeśli gdzieś by ciekła. Ewentualnie niech pochodzi sobie z 5 minut jeśli coś cieknie to będziesz czuł. Po za tym na kompie wyszło by niewłaściwe ciśnienie na listwie wtryskowej. Chyba, że właśnie ten Twój "kompresor" to to niewłaściwe ciśnienie, w takim wypadku wymień filtr paliwa. Przy filtrze byłby muł na wysokich obrotach, co też by się zgadzało.
Jak to nie pomoże zrób prosty test, który wyniesie Cię 25zł zatankuj do pełna (zaszalałem ?) i w godzinach małego ruchu jedź na ekonomizerze do Ostrowa (albo gdzie indziej gdzie można płynnie bez zatrzymania jechać) ze spalaniem 8L/100KM, wróć do Kalisza znowu do pełna i sprawdź ile paliwa poszło. Przy 8 powinieneś się kulać jakieś 70/90 na godzinę. Jeśli wynik będzie w okolicach 8L to świadczy, że należy zmienić styl jazdy w mieście. Większy niż 8 to faktycznie jest jakiś problem. Wartość ekonomizera wyliczana jest w uproszczeniu przez pomnożenie czasu otwarcia wtrysku i ciśnienia wewnątrz listwy, jeśli walnięty jest czujnik ciśnienia paliwa to ekonomizer też będzie przekłamywał (zawyżał wynik). Taka diagnostyka bez interfejsu . |
No powiem Ci, że się naczytałem
Przeprowadzę test na dniach łącznie z wymianą filtra paliwa, tylko słyszałem, że potrzebny jest kanał do tego, a takowego nie posiadam.....
i zobaczymy co wyjdzie. Odezwę się jak będę miał wyniki
Dzisiaj pojawił się kolejny problem, drobnostka bo silniczek regulacji świateł ( lewy ) zaczął mi "świrować" tzn. nie ruszam pokrętłem, a on sam z siebie zmienia swoje położenie góra - dół i tak ciągle. Jak go docisnę do lampy to opada na sam dół i tak zostaje, działa normalnie, ale po jakimś czasie znów wariuje, jak znowu go dotknę to zmienia pozycję świateł w górę. Denerwuje mnie to, bo silniczek chodzi praktycznie non stop i co rusz światła świecą inaczej. Sprawdzałem i dociskałem wtyczkę, ale to nic nie daje, czy takie "zachowanie" oznacza, że czeka mnie wymiana silniczka? Dodam, że prawy działa prawidłowo i nawet jak go docisnę do lampy to nic go nie rusza....
Ktoś wie jak taki silniczek wyjąć? Doszedłem do tego, że się go przekręca, ale dalej nie wiem, bo głowica tkwi w kanaliku i nie wiem jak ją wysunąć żeby wyjąć silniczek.
Jakieś sugestie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:18:39 04-04-2013 Temat postu: |
|
|
najpierw przekręczasz o około 45*, a przesuwasz w dół albo w górę ramię, żeby wypiąć z gniazda w reflektorze. I już powinien być wolny. Wina na 100% elektryczna gdzieś coś niestyka. Zmierz na wtyczce od silniczka czy zmienia się wartość. Jak nie to winny jest silniczek. Jak tak to obwód elektryczny. Ale stawiam na silniczek, bo drugi nie wariuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maxiSSkyline
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kortrijk/Barzantownia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:26:40 04-04-2013 Temat postu: |
|
|
ciekawa beemka ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:33:43 04-04-2013 Temat postu: |
|
|
maxiSSkyline napisał: | ciekawa beemka ;D |
Ciekawy dobór słów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 23:02:43 15-04-2013 Temat postu: |
|
|
Spinacz napisał: | wymień filtr paliwa |
Wymieniłem po Twojej sugestii i stanąłem jak wryty - oryginalna pucha z 93 roku sygnowana logiem BMW to się poprzednicy postarali
Jak ktoś chcę mogę wrzucić foto, bo zostawiłem sobie puchę na pamiątkę
W trasie na Rosso wydaje mi się, że było ok - spalanie wyszło na oko coś koło 8 - 9l co chyba jest dobrym wynikiem przy prędkości 160 km/h ;D
Ostateczny wynik będzie jak pojedziemy na zlot do Konina.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 07:30:10 16-04-2013 Temat postu: |
|
|
No niestety nie wiadomo jak kto dbał przed nami o autka. Ja z auta wyciągnąłem poduchy amorów, których nie produkują od czerwca 92' a biorąc pod uwagę fakt, że auto z marca to poduchy były oryginalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 15:26:52 16-04-2013 Temat postu: |
|
|
kazukiorg napisał: | No niestety nie wiadomo jak kto dbał przed nami o autka. Ja z auta wyciągnąłem poduchy amorów, których nie produkują od czerwca 92' a biorąc pod uwagę fakt, że auto z marca to poduchy były oryginalne  |
No to racja, nigdy nie wiadomo co się kupi, najlepiej byłoby mieć taką salonową od początku to wtedy wszystko byłoby jasne ;D
Wiesz poduchy amorów wymienia się jak się "skończą", ale filtr paliwa rzekomo powinno się wymieniać co drugą wymianę oleju..... aż boję się tego jaki olej może być w środku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 17:43:48 15-10-2013 Temat postu: |
|
|
Nareszcie mogę bez obaw odświeżyć temat.
Otóż przyjechało do mnie MTV i odpicowało mi brykę he he a oto efekt prac
Dzień 1:
Dzień 2:
Dzień 3:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:19:43 15-10-2013 Temat postu: |
|
|
no teraz jest ład i skład, nie to samo auto. Jednak jak wszystkie szyby przyciemnione o wiele lepiej niż sam tył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubala
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to się wzieło? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:44:55 15-10-2013 Temat postu: |
|
|
Brawo brawo brawo w końcu wyleciały te "męski organ płciowy" stickery ^^ Dzień do nocy, teraz co MTV odpicuje.. FELE? Powodzenia :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gruby
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:01:05 15-10-2013 Temat postu: |
|
|
Witam. Lepiej wygląda bez tych naklejek. Umyj ładnie jeszcze felgi zarzuc jakieś czernidlo do opon i będzie git .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:03:43 15-10-2013 Temat postu: |
|
|
godnie hura nie ma nalepek ogień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:10:00 15-10-2013 Temat postu: |
|
|
Przedmówcy już wszystko powiedzieli. Zmiany na "+"
Co planujesz zrobić z halogenami ? Ja bym jeszcze wymienił YH na BH na długich, żeby pasowało już wszystko w 100%. Szeroka listwa + lepsza fela, bo czarny mat się zbytnio zlewa i masz już konkretny Bandit Motor Wagen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|