Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 08:32:00 16-09-2014 Temat postu: |
|
|
Zwłaszcza, że sam silnik jest znacznie cięższy, bo jest 6 garów Wystarczy, żeby 2.0 miało zatankowane na full to już będzie znacznie cięższe od 1.8IS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Symeq
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 14:16:27 16-09-2014 Temat postu: |
|
|
To dlatego też smieje sie z tego że ludzie kupują 2.0
Bo zero róznicy ;]
Jak już to 2.5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:15:49 16-09-2014 Temat postu: |
|
|
Ja dostrzegam różnice. Kultura pracy silnika 6 cyl jest o niebo lepsza niż 4 cyl... Możemy się tutaj spierać spalanie spalaniem a dźwięk to dźwięk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Symeq
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:27:21 16-09-2014 Temat postu: |
|
|
Jak już sie bawić w dzwięki czy 4cyl. czy 6 to fakt jest lepszy ale co do mocy to nie widać różnicy...
Dlatego jak już sie bawić w moc i fajny dzwięk to 2.3, 2.5,2.8 ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 12:02:13 17-09-2014 Temat postu: |
|
|
m52b28 na pojedynczym vanosie, najwięcej zabawy w serii, ale i tak e36 nie ma hamulców do tych mocy tak szczerze... to nie 7er, że hamulce są dla dużo cięższych aut projektowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxiSSkyline
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kortrijk/Barzantownia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 16:14:50 19-09-2014 Temat postu: |
|
|
no dobrze że porobiłeś 2.0, ale faktycznie 6cyl ma dużo lepszą kulture pracy i dodatkowo jedną super zalete w porównaniu do 1.8 IS ;] do swapa z 2.0 na powiedzmy 2.8 potrzebujesz praktycznie goły silnik i sprzęgło ^^ z 1.8juz by nie było tak łatwo i szybko
a co do tej mocy między 2.0 a 1.8is .... heh xD szkoda że nie trafiłeś 2.0 z dyfrem od 1.6 ;p moją coupejką objechałem opla insignie 2.0 143pk bodajrze, jeszcze w kombiku i oczywiście na dyfrze od 1.6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:16:12 20-09-2014 Temat postu: |
|
|
dyfer 4.11 jest fajny, ale tylko do zabawy lub na wyścigi. Niestety przy normalnej jeździe w trasie tragedia. Wszystko ma swoje plusy i minusy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxiSSkyline
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kortrijk/Barzantownia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 10:59:04 21-09-2014 Temat postu: |
|
|
wiem coś o tym bo miałem "przyjemność" jechać na 4.11 do Polski i spowrotem 120km/h i 3500rmp, takie troche piłowanie silnika. ale zabawa przednia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxiSSkyline
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kortrijk/Barzantownia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 16:53:59 11-10-2014 Temat postu: |
|
|
Podpowie ktoś może czy felgi które jeździły orginalnie na e39 wejdą mi do e38 bez żadnych centrujących dupereli ? felga 16'ka 7.5j et20 225/60 chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 17:01:32 11-10-2014 Temat postu: |
|
|
wejść wejdą ale wpadną ja zakładałem do Martina 7er i trochę maławe były ale też może przez profil opony. Biorąc pod uwagę osadzenie koła to wejdą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxiSSkyline
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kortrijk/Barzantownia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:09:19 13-10-2014 Temat postu: |
|
|
wpadną w sensie ? et za małe ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobeq
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:24:52 13-10-2014 Temat postu: |
|
|
E39 jako jedyne ma otwór centrujacy inny musisz kupić pierścienie z tego co kojarzę ale mogę się mylić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:30:44 13-10-2014 Temat postu: |
|
|
już nie pamiętam jak to było na piaście ale dystans napewno by się jakiś przydał żeby trochę wylazły ja przy e36 nie mam pierścienia centrującego ale przydałby się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxiSSkyline
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kortrijk/Barzantownia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:59:14 14-10-2014 Temat postu: |
|
|
no to musze coś ogarnąć bo idzie zima ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxiSSkyline
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kortrijk/Barzantownia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:31:41 20-11-2014 Temat postu: |
|
|
Dłuuuuga nieaktywnośc spowodowana brakiem czasu ... ;/
Mieliście racje z tym otworem centrującym, jaja jak berety !! ;/
Kupiłem styl 61 na zimówkach małe bo 16 cali ale mi sie bardzo podobają na 7er'ce
założone na aucie, wszystko pięknie. Do czasu kiedy nie przeleciałem sie po ostrowie ok 120km/h. Auto zaczeło trząść jak cholera -.- moja 1 myśł to że balon na przednich oponach wylazł i trzeba zmienić .... zmieniłem, a tu nadal to samo.
No i przypomniało mi sie że może nie pasować otwór. Wykręciłem szpilki i wyszło że mam dobre 3/4mm luzu. Kupiłem pierścienie centrujące z 74,1mm na 72,6mm. Podobno takie mają wymiary żeby było dobrze z e39 na e38.
ALE okazało sie przy zakładaniu że nawet z pierścieniami mam jeszcze luz ;/
i w tym momencie musiałem gonić do belgii ;/ kochane łożyska już przeprosiłem, tak samo jak nowe wachacze i stabilizatory na przodzie.
I nie mam teraz zupełnie pomysłu co robić bo niby wszystko sie zgadza, a jednak powyżej 120km/h trzęscie, na dziurach wali i nie ciekawie sie prowadzi ;/
Może jakieś pomysły ? chętnie skorzystam z każdej pomocy.
I w końcu na weekend wrzuce jakieś zdjęcia, obiecuje !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|