Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gruby
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:15:51 27-11-2013 Temat postu: bmw e36 ciężko pali na cieplym silniku |
|
|
Witam
Jaka może być przyczyna że bmw e36 m 40 ciężko pali na cieplym silniku? Jak zimny pali od strzału. Jak jest ciepły i postoi 10 minut to ma ciężko zapalić. Zapali ciężko za trzecim razem jak będzie się trzymało wcisniety pedal gazu. Obroty nie faluja. I co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:25:10 27-11-2013 Temat postu: |
|
|
zobacz może czy na odpiętej przepływce będzie lepiej palił. wydaje mi się że to kwestia elektryki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:38:47 27-11-2013 Temat postu: |
|
|
Według mnie krokowiec się zacina, skoro odpala jak jest wciśnięty gazie. Akurat w M40 jest na wierzchu to wypnij, benzynka ekstrakcyjna i hejah jeśli to nie to i tak nie zaszkodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:31:35 27-11-2013 Temat postu: |
|
|
silnik krokowy podmienialem. było tak samo. jutro odepne przeplywomierz. i zobaczymy. wyciągane kolektor i tam w głowicy są dwa czujniki jeden z nich czarny idzie na zegary a drugi niebieski na oprzyrządowanie. Jest jeszcze tps czujnik położenia przepustnicy. muszę podłączyć auto pod komputer zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 17:19:15 28-11-2013 Temat postu: |
|
|
Przyczyna ciężkiego odpalania na cieplym silniku znana.
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Jutro auto będzie jeździło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gruby dnia 18:22:46 28-11-2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:42:20 28-11-2013 Temat postu: |
|
|
Ten na listwie wtryskowej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:33:57 28-11-2013 Temat postu: |
|
|
Tak ten '' grzybek '' na litwie wtryskowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 08:29:10 30-11-2013 Temat postu: |
|
|
Witam.
Auto naprawione. Po wymianie regulatora silnik pali jak powinien. Zadowolenie właściciela bezcenne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|