Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
markus-wielki
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:11:49 17-12-2010 Temat postu: [E46] 1.9 benzyna problem z biegami oraz z silnikiem |
|
|
Witam to moje pierwsze bmw e46.Problem polega na tym ze jak zrobilo sie zimno to ciezko biegi wchodza a zwlaszcza 1 oraz wsteczny.(a jak zostawilem je na dworze to zadnego bieg nie mozna wlaczyc )co to moze byc. Drugi problem to ze auto jak dodaje gazu to przerywa i ciezko sie zbiera tak jak by mialo malo paliwa i na kompie jest blad 171. wiec odpinam przeplywke i nie to auto wkreca sie ladnie na obroty.czy to przeplywka ?dzieki serdeczne za odp
ps.podstawilem juz druga przeplywke i to samo jest/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Czarny
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:39:55 17-12-2010 Temat postu: |
|
|
z biegami to może być ze masz mało oleju w skrzyni wiec zobacz to a jak nie to są takie środki specjalne i to bardzo pomaga....a z tym co nie jeździ to może być przepływa wiec szukaj innej przepławki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:18:57 17-12-2010 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie tak jak kolega pisze że to przepływka. Obecnie mam ten sam problem auto trzyma się na około600 obr i dalej nic a po odpięciu już da się jechać ale mieszanka jest nie odpowiednia i auto też idealnie nie chodzi a do tego więcej pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DREAMowiec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hatfield UK / Skalmierzyce PL
|
Wysłany: 20:43:04 17-12-2010 Temat postu: |
|
|
Przemysl ewentualna wymiane oleju w skrzyni (tylko dedykowany)
Co do silnika nie mam pojecia. Podlacz sie na jakims warsztacie, komp powinien wskazac blad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus-wielki
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:50:54 17-12-2010 Temat postu: |
|
|
Panowie dzieki za odp wlasnie jutro bede robil wymiane oleju w skrzyni. Dzis podmieilem przeplywke i to samo jest wiec to odpada.pod kompem mam tylko blad nr 171 zbyt uboka mieszanka.czy ktos ma pomysl co z tym robic dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel e36
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuchary Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:14:12 17-12-2010 Temat postu: |
|
|
Witam sprawdź sondę(pamiętaj sady masz dwie przed i za katalizatorem z tego co się orjętuję) lub czujnik położenia przepustnicy Chodź stawiał bym raczej na sondę a i sprawdź odmę często przez nią są różne problemy zwłaszcza w tych modelach silnika pękają węże !!!! błaha rzecz ale często lekceważona i tak może być a kod 171 oznacza ubogą mieszankę paliwa
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel e36 dnia 21:36:54 17-12-2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zork
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 00:06:05 18-12-2010 Temat postu: |
|
|
tak jak pisze Daniel - odma moze byc, prawdopodobnie lapie Ci lewe powietrze i glupieje elektronika; po odpieciu przeplywki silnik pracuje sztywno na danych zapisanych w kompie i tak dawkuje paliwo, wiec auto wkreca sie lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus-wielki
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 16:09:47 22-12-2010 Temat postu: |
|
|
witam olej wymienilem w skrzyni zmina biegow poprawila sie chodzniejest idealnie.Sprawa teraz mocy okazlo sie ze mam peknieta miske olejowa i po wymianiw na nowa auto juz nie wkreca sie tak ciezko na obroty.nie wiem co ma miska wspolnego do tego ale tak sie zrobilo.A nadal zostaje blad 171 co tu teraz moze byc auto przyspiesza w miare.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:24:51 25-12-2010 Temat postu: |
|
|
gdzies na necie byla strona z kodami bledow BMW poszukaj a napewno znajdziesz. Ale jak robiles diagnostyke to osoba ktora to robila powinna miec owa rozpiske z bledami. A co sie jeszcze dzieje ze skrzynia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel e36
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuchary Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 23:15:06 25-12-2010 Temat postu: |
|
|
witam nie powinienem ale masz ktoś mnie za to kiedyś skopie
1211 DME Control Unit
1215 Air Mass Sensor
1216 Throttle Potentiometer
1218 Output Stage, Group 1
1219 Output Stage, Group 2
1221 Oxygen Sensor 1
1212 Oxygen Sensor 2
1222 Lambda Control 1
1213 Lambda Control 2
1223 Coolant Temperature Sensor
1224 Intake Air Temperature Sensor
1225 Knock Sensor 1
1226 Knock Sensor 2
1227 Knock Sensor 3
1228 Knock Sensor 4
1231 Battery Voltage/DME Main Relay
1232 Throttle Idle Switch
1233 Throttle Wide Open Throttle Switch
1234 Speedometer A Signal
1237 A/C Compressor Cut Off
1242 A/C Compressor
1243 Crankshaft Pulse Sensor
1244 Camshaft Sensor
1245 Intervention AEGS
1247 Ignition Secondary Monitor
1251 Fuel Injector 1 (or group 1)
1252 Fuel Injector 2 (or group 2)
1253 Fuel Injector 3
1254 Fuel Injector 4
1255 Fuel Injector 5
1256 Fuel Injector 6
1257 Fuel Injector 7
1258 Fuel Injector 8
1261 Fuel Pump Relay Control
1262 Idle Speed Actuator
1263 Purge Valve
1264 EGO Heater
1265 Fault Lamp (check engine light)
1266 VANOS
1267 Air Pump Relay Control
1271 Ignition Coil 1
1272 Ignition Coil 2
1273 Ignition Coil 3
1274 Ignition Coil 4
1275 Ignition Coil 5
1276 Ignition Coil 6
1277 Ignition Coil 7
1278 Ignition Coil 8
1281 Control Unit Memory Supply
1282 Fault Code Memory
1283 Fuel Injector Output Stage
1286 Knock Control Test Pulse
1444 No Fault Codes
Code Description:
P1083 Fuel Control Mixture Lean (Bank 1 Sensor 1)
P1084 Fuel Control Mixture Rich (Bank 1 Sensor 1)
P1085 Fuel Control Mixture Lean (Bank 2 Sensor 1)
P1086 Fuel Control Mixture Rich (Bank 2 Sensor 1)
P1087 O2 Sensor Circuit Slow Response in Lean Control Range (Bank 1 Sensor 1)
P1088 O2 Sensor Circuit Slow Response in Rich Control Range (Bank 1 Sensor 1)
P1089 O2 Sensor Circuit Slow Response in Lean Control Range (Bank 1 Sensor 2)
P1090 Pre-Catalyst Fuel Trim Too Lean Bank 1
P1091 Pre-Catalyst Fuel Trim Too Rich Bank 1
P1092 Pre-Catalyst Fuel Trim Too Lean Bank 2
P1093 Pre-Catalyst Fuel Trim Too Rich Bank 2
P1094 O2 Sensor Circuit Slow Response in Rich Control Range (Bank 2 Sensor 1)
P1095 2 Sensor Circuit Slow Switching From Lean to Rich (Bank 1 Sensor 1)
P1096 O2 Sensor Circuit Slow Switching From Lean to Rich (Bank 2 Sensor 1)
P1097 O2 Sensor Circuit Slow Response after Coast Down Fuel Cutoff (Bank 1 Sensor 1)
P1098 O2 Sensor Circuit Slow Response after Coast Down Fuel Cutoff (Bank 2 Sensor 2)
P1111 Engine Coolant Temperature Radiator Outlet Sensor Low Input
P1112 Engine Coolant Temperature Radiator Outlet Sensor High Input
P1115 Coolant Temperature Sensor Plausibility
P1116 Mass Or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem (Bank 2)
P1117 Mass Or Volume Air Flow Circuit Low Input (Bank 2)
P1118 Mass Or Volume Air Flow Circuit High Input (Bank 2)
P1120 Pedal Position Sensor Circuit
P1121 Pedal Position 1 Range/Performance Problem
P1122 Pedal Position 1 Low Input
P1123 Pedal Position 1 High Input
P1132 O2 Sensor Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 1)
P1133 O2 Sensor Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 1)
P1134 O2 Sensor Heater Circuit Signal Intermittent (Bank 1 Sensor 2)
P1135 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P1136 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P1137 O2 Sensor Heater Circuit Signal Intermittant (Bank 1 Sensor 2)
P1138 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P1139 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P1140 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P1145 Solenoid Valve Running Losses Control Circuit Electrical
P1151 O2 Sensor Heater Circuit Signal Intermittant (Bank 2 Sensor 1)
P1152 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 2 Sensor 1)
P1153 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 2 Sensor 1)
P1155 O2 Sensor Heater Circuit Intermittant (Bank 2 Sensor 2)
P1156 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 2 Sensor 2)
P1157 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 2 Sensor 2)
P1158 Fuel Trim Additve Bank 1 Low
P1159 Fuel Trim Additve Bank 1 High
P1160 Fuel Trim Additve Bank 2 Low
P1161 Fuel Trim Additve Bank 2 High
P1162 Fuel Trim Additve Per Ignition Bank 1 Low
P1163 Fuel Trim Additve Per Ignition Bank 1 High
P1164 Fuel Trim Additve Per Ignition Bank 2 Low
P1165 Fuel Trim Additve Per Ignition Bank 2 High
P1174 Fuel Trim Adaptation Additve Bank 1 Malfunction
P1175 Fuel Trim Adaptation Additve Bank 2 Malfunction
P1176 O2 Sensor Slow Response Bank 1
P1177 O2 Sensor Slow Response Bank 2
P1178 O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Rich to Lean (Bank 1 Sensor 1)
P1179 O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Rich to Lean (Bank 2 Sensor 1)
P1180 O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Rich to Lean (Bank 1 Sensor 2)
P1181 O2 Sensor Signal Circuit Slow Switching From Rich to Lean (Bank 2 Sensor 2)
P1182 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2) Open Circuit During Coast Down Fuel Cut-off
P1183 O2 Sensor (Bank 2 Sensor 2) Open Circuit During Coast Down Fuel Cut-off
P1186 O2 Sensor Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 2)
P1187 O2 Sensor Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 2)
P1188 Fuel Control (Bank 1 Sensor 1)
P1189 Fuel Control (Bank 2 Sensor 1)
P1190 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1191 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 2
P1192 Post-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1193 Post-catalyst Fuel Trim System Bank 2
P1221 Pedal Position Sensor 2 Range/Performance Problem
P1222 Pedal Position Sensor 2 Low Input
P1223 Pedal Position Sensor 2 High Input
P1270 Control Module Self-Test, Torque Monitoring
P1271 Ambient Air Pressure Sensor Electrical
P1283 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 1 Control Circuit Electrical
P1284 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 1 Control Circuit Signal Low
P1285 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 1 Control Circuit Signal High
P1287 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 2 Control Circuit Electrical
P1288 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 2 Control Circuit Signal Low
P1289 Switching Solenoid for Air Assisted Injection Valves Bank 2 Control Circuit Signal High
P1313 "A" Camshaft Position Plausibility
P1317 "B" Camshaft Position Plausibility
P1327 Knock Sensor 2 (Bank 1) Low Input
P1328 Knock Sensor 2 (Bank 1) High Input
P1332 Knock Sensor 4 Low Input
P1333 Knock Sensor 4 High Input
P1340 Multiple Cylinder Misfire During Start
P1341 Multiple Cylinder Misfire With Fuel Cut-off
P1342 Misfire During Start Cylinder 1
P1343 Misfire Cylinder 1 With Fuel Cut-off
P1344 Misfire During Start Cylinder 2
P1345 Misfire Cylinder 2 With Fuel Cut-off
P1346 Misfire During Start Cylinder 3
P1347 Misfire Cylinder 3 With Fuel Cut-off
P1348 Misfire During Start Cylinder 4
P1349 Misfire Cylinder 4 With Fuel Cut-off
P1350 Misfire During Start Cylinder 5
P1351 Misfire Cylinder 5 With Fuel Cut-off
P1352 Misfire During Start Cylinder 6
P1353 Misfire Cylinder 6 With Fuel Cut-off
P1354 Misfire During Start Cylinder 7
P1355 Misfire Cylinder 7 With Fuel Cut-off
P1356 Misfire During Start Cylinder 8
P1357 Misfire Cylinder 8 With Fuel Cut-off
P1358 Misfire During Start Cylinder 9
P1359 Misfire Cylinder 9 With Fuel Cut-off
P1360 Misfire During Start Cylinder 10
P1361 Misfire Cylinder 10 With Fuel Cut-off
P1362 Misfire During Start Cylinder 11
P1363 Misfire Cylinder 11 With Fuel Cut-off
P1364 Misfire During Start Cylinder 12
P1365 Misfire Cylinder 12 With Fuel Cut-off
P1384 Knock Sensor 3 Circuit
P1385 Knock Sensor 4 Circuit
P1386 Control Module Self-test, Knock Control Baseline Test Bank 1
P1396 Crankshaft Position Sensor Segment Timing Plausibility
P1397 Camshaft Position Sensor "B" Circuit (Bank 1)
P1400 Heated Catalyst Battery Voltage or Current too Low During Heating (Bank 1)
P1401 Heated Catalyst Current too High During Heating (Bank 1)
P1402 Heated Catalyst Power Switch Overtemperature Condition (Bank 1)
P1403 Carbon Canister Shut Off valve Control Circuit Electrical
P1404 Heated Catalyst Current too High During Heating (Bank 2)
P1405 Heated Catalyst Power Switch Overtemperature Condition (Bank 2)
P1406 Heated Catalyst Internal Control Module Checksum/ROM Error
P1413 Secondary Air Injection Pump Relay Control Circuit Signal Low
P1414 Secondary Air Injection System Monitor Circuit High
P1420 Secondary Air Valve Control Circuit Electrical
P1421 Secondary Air System Bank 1
P1422 Secondary Air System Bank 2
P1432 Secondary Air Injection System Incorrect Flow Detected
P1438 Purge Control Valve Control Open Circuit
P1439 Purge Control Valve Control Circuit Signal Low
P1440 Purge Control Valve Control Circuit Signal High
P1441 Leakage Diagnostic Pump Control Open Circuit
P1442 Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Signal Low
P1443 Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Signal High
P1444 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Control Open Circuit
P1445 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Control Circuit Signal Low
P1446 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Control Circuit Signal High
P1447 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Too High During Switching
P1448 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Too Low During Switching
P1449 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Pump Too High
P1450 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Switching Solenoid Open Circuit
P1451 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Switching Solenoid Control Circuit Signal Low
P1452 Diagnostic Module Tank Leakage (DM-TL) Switching Solenoid Control Circuit Signal High
P1453 Secondary Air Injection Pump Relay Control Circuit Electrical
P1454 Secondary Air Injection Pump With Series Resistor Control Circuit Electrical
P1456 Heated Catalyst Heater Power Supply Open Circuit (Bank 1)
P1457 Heated Catalyst Heater Power Switch Temperature Sensor Electrical (Bank 1)
P1459 Heated Catalyst Heater Power Supply Open Circuit (Bank 2)
P1460 Heated Catalyst Heater Power Switch Temperature Sensor Electrical (Bank 2)
P1461 Heated Catalyst Gate Voltage Signal Low
P1462 Heated Catalyst Internal Control Module Checksum/ROM Error
P1463 Heated Catalyst Battery Temperature Sensor 1 Electrical
P1464 Heated Catalyst Battery Temperature Sensor 2 Electrical
P1465 Heated Catalyst Battery Temperature Sensor 1 or 2 Plausibility
P1466 Heated Catalyst Power Switch Temperature Sensor Plausibility
P1467 Heated Catalyst Comparison Battery Voltages of Power Switches Plausibility
P1468 Heated Catalyst Battery Disconnecting Switch Plausibility
P1470 Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Electrical
P1472 Diagnostic Module Tank leakage (DM-TL) Switching Solenoid Control Circuit Electrical
P1473 Diagnostic Module Tank leakage (DM-TL) Pump Current Plausibility
P1475 Leakage Diagnostic Pump Reed Switch Did Not Close
P1476 Leakage Diagnostic Pump Clamped Tube
P1477 Leakage Diagnostic Pump Reed Switch Did Not Open
P1500 Idle Speed Control Valve Stuck Open
P1501 Idle Speed Control Valve Stuck Closed
P1502 Idle Speed Control Valve Closing Solenoid Control Circuit Signal High or Low
P1503 Idle Speed Control Valve Closing Solenoid Control Circuit Signal Low
P1504 Idle Speed Control Valve Closing Solenoid Control Open Circuit
P1505 Idle Speed Control Valve Closing Solenoid Control Circuit Electrial
P1506 Idle Speed Control Valve Open Solenoid Control Circuit Signal High
P1507 Idle Speed Control Valve Open Solenoid Control Circuit Signal Low
P1508 Idle Speed Control Valve Opening Solenoid Control Open Circuit
P1509 Idle Speed Control Valve Opening Solenoid Control Circuit Electrial
P1510 Idle Speed Control Valve Stuck
P1511 DISA Control Circuit Electrical
P1512 DISA Control Circuit Signal Low
P1513 DISA Control Circuit Signal High
P1519 "A" Camshaft Position Actuator Bank 1
P1520 "B" Camshaft Position Actuator Bank 1
P1522 "A" Camshaft Position Actuator Bank 2
P1523 "A" Camshaft Position Actuator Signal Low Bank 1
P1524 "A" Camshaft Position Actuator Signal High Bank 1
P1525 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1526 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1527 "A" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal Low Bank 1
P1528 "A" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal High Bank 1
P1529 "B" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal Low Bank 1
P1530 "B" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal High Bank 1
P1531 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1532 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1533 "B" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal Low Bank 2
P1534 "B" Camshaft Position Actuator Control Circuit Signal High Bank 2
P1540 Pedal Position Sensor
P1541 Pedal Position Sensor Double Error
P1542 Pedal Position Sensor Electrical
P1543 Pedal Position Sensor
P1544 Pedal Position Sensor
P1545 Pedal Position Sensor
P1546 Pedal Position Sensor
P1550 Idle Speed Control valve Closing Solenoid Control Circuit Electrical
P1551 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1552 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1556 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1560 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1564 Control Module Selection
P1565 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 1
P1569 "A" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1580 Throttle Valve Mechanically Stuck
P1581 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1589 Control Module Self Test, Knock Control Test Pulse Bank 1
P1593 DISA Control Circuit Electrical
P1594 "B" Camshaft Position Actuator Control Open Circuit Bank 2
P1602 Control Module Self Test, Control Module Defective
P1603 Control Module Self Test, Torque Monitoring
P1604 Control Module Self Test, Speed Monitoring
P1607 CAN Version
P1608 Serial Communicating Link Control Module
P1609 Serial Communicating Link EML
P1611 Serial Communicating Link Transmission Control Module
P1619 MAP Cooling Control Circuit Signal Low
P1620 MAP Cooling Control Circuit Signal High
P1622 MAP Cooling Control Circuit Electrical
P1623 Pedal Position Sensor Potentiometer Supply
P1624 Pedal Position Sensor Potentiometer Supply Channel 1 Electrical
P1625 Pedal Position Sensor Potentiometer Supply Channel 2 Electrical
P1632 Throttle Valve Adaptation; Adaptation Condition Not Met
P1633 Throttle Valve Adaptation; Limp Home Position
P1634 Throttle Valve Adaptation; Spring Test Failed
P1635 Throttle Valve Adaptation; Lower Mechanical Stop Not Adapted
P1636 Throttle Valve Control Circuit
P1637 Throttle Valve Position Control; Control Deviation
P1638 Throttle Valve Position Control; Throttle Stuck Temporarily
P1639 Throttle Valve Position Control; Throttle Stuck Permanently
P1640 Internal Control Module (ROM/RAM) Error
P1690 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Electrical
P1734 Pressure Control Solenoid "B" Electrical
P1738 Pressure Control Solenoid "C" Electrical
P1743 Pressure Control Solenoid "E" Electrical
P1744 Pressure Control Solenoid "A" Electrical
P1746 Transmission Control Module Output Stage
P1747 CAN Bus Monitoring
P1748 Transmission Control Module Self Test
P1749 Secondary Pressure Solenoid Communication Error
P1750 Secondary Pressure Solenoid Circuit Range/Performance
P1751 Secondary Pressure Solenoid Open Circuit
P1761 Shift Solenoid Malfunction
P1765 CAN Throttle Valve
P1770 CAN Torque Interface
P1780 CAN Torque Reduction
a jak chcesz program i jeszcze kodów znajdziesz na chomiku pozdro
_________________
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus-wielki
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:32:38 26-12-2010 Temat postu: |
|
|
Panowie dzieki za te kody ale ja znam opis bledu nr171 prufung kraftstoff versorgungssystem. no ale nie wiem jak to usunac innych bledow nie mam.podpinam sie u "jareckiego" orginalnym kompem do diagnostyki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus-wielki
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 17:21:37 27-12-2010 Temat postu: |
|
|
Panowie zalozylm inna przeplywke i auto zaczelo sie dusic przy dodawaniu gazu jakby za duzo paliwa podpiecie pod kompa blad nr 171 i 112. wiec usuwam nadal zostaje 112 nie da sie skasowac. zakladam spowrotem swoja przeplywke jest juz lepiej ale nadal blad 112 nie daje sie skasowac . jazda testowa auto jedzie niby ale tak bez zycia.Trasa do ostrowa i niby cos przechodzi jest juz lepiej( przyspiesza ale nie jest to co powinno byc.) Jak czytalem w internecie blad nr 112 moze byc zwiazany z odma lub tez sama przeplywka.Panowie pomocy bo juz nerwowo nie wyrabiam nie wiem co robic.Przeplywke kupic? odme? sondy? wszytko kosztuje jak to dobrze zdiagnozowac aby byc pewnym co kupic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
The Truth
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:31:19 27-12-2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jedź do Sylwestra Sobczaka w Sulisławicach. Auto mi gasło i nie trzymało obrotów, pojechalem na serwis na rondo, bo akurat Sobczak byl na urlopie wtedy i niby skasowali te bledy ale nic nie pomoglo, potem jak pojechalem do Sobczaka to sie okazalo ze te bledy nadal byly i dopiero on mi je skasowal i od tej pory auto smiga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus-wielki
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 00:31:34 16-01-2011 Temat postu: |
|
|
Panowie dodam taki watek jeszcze do mojego problemu iz zauwazylem ze gdy po skasowaniu bledu i zatankowaniu 98 robie okolo 100-200km i wowczas lampka sie zapla no ale gdy zatankuje 95 to praktycznie odrazu zapla sie lampka od tego silnika.
jak wkoncu doprowadzic do do ladu.Czasami tez zauwazylem ze auto ma kopa a jak cos strzeli to juz tak slabo musi sie sie zastanowic aby jechalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DREAMowiec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hatfield UK / Skalmierzyce PL
|
Wysłany: 03:31:16 16-01-2011 Temat postu: |
|
|
Nie zawsze robota konczy sie na kasowaniu. Podlaczenie sluzy do zdiagnozowania ktory z elementow jest uszkodzony i wymaga naprawy/wymiany. Jedyne co mozesz zrobic aby uniknac niepotrzebnych kosztow to
a) wymienic czesc ktorą wskazuje komp i trzymac zeby bylo ok
b) znalezc zyczliwego kolege z tym samym silnikiem (sprawnym) i przekladac elementy ktore moga byc przyczyna problemow
To wszystko co moge zasugerowac, moze ktos ma jakies inne pomysly?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|