Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Gwint

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bastek434
KLUBOWICZ



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 09:49:43 14-08-2012    Temat postu: Gwint

Witam!
Otóż chciałbym się dowiedzieć jak sprawuje się takie zawieszenie gwintowane, planuję na dniach włożyć je do Betki, ale mam pewne wątpliwości....
Nie przeszkadza one w normalnym codziennym użytkowaniu i eksploatacji auta?
Na co muszę zwrócić szczególną uwagę?
Czy jak ustawię dany prześwit "na sucho" tzn bez obciążenia i później obciążę auto załóżmy 4 osobami to czy prześwit ten się nie zmniejszy?

Proszę o wszystkie za i przeciw jeśli można i z góry dziękuję Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobeq




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 13:14:44 14-08-2012    Temat postu:

Nie przeszkadza gdy masz auto rozsądnie obniżone w sumie dla chcącego gdzieś wjechać nic trudnego.
twardosc gwintu zależy od firmy
Co do prześwitu to raczej dużo auto ci nie siądzie a jak chcesz mieć z tył naprawdę sztywno można podłożyc gumy między zwoje .
Gwint dobra sprawa latem na ziemie ,zimą do góry ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eric
SKARBNIK



Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Kalisza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:34:51 14-08-2012    Temat postu:

Gwint w aucie to bardzo dobra sprawa. Przede wszystkim możliwość regulacja wysokości między sezonami a przy tym auto trzyma się w zakrętach jak złe Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bastek434
KLUBOWICZ



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 10:23:19 16-08-2012    Temat postu:

Dzięki za odzew Smile
Na co muszę zwrócić szczególną uwagę przy zakładaniu gwinta?
Czy jest coś co też muszę wymienić przy takiej modyfikacji? Czy po prostu zakładam gwinta i jazda? Co ze sprężynami? Zostają takie same?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eric
SKARBNIK



Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Kalisza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 18:05:54 16-08-2012    Temat postu:

nic więcej nie musisz wymieniać chyba że górne łożyska na kolumnie masz już w złym stanie to możesz wymienic przy okazji ale jeśli nie ma luzu to zostają stare.
W zestawie masz spręzyny także stare wylatują tak samo amory. Zprzodu będziesz potrzebował ściągaczy do spręzyn z tego co pamiętam żeby górną część kolumny przełożyć do nowego zawiasu. Z tyłu jest prościej demontujesz sprężyny i amory i montujesz nowy zestawnie potrzeba żadych specjalistycznych narzędzi
Dasz radę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubala




Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to się wzieło?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 10:44:01 17-08-2012    Temat postu:

Pamiętaj żeby bardzo dobrze zabezpieczyć zwoje na gwincie, najlepiej smarem, którego nie wypłucze woda, im lepiej zabezpieczysz, tym z czasem mniej problemu będzie z ewentualną regulacją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bastek434
KLUBOWICZ



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 21:31:13 20-08-2012    Temat postu:

Panowie to jak możecie to doradźcie mi jeszcze który zestaw wybrać:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem też Panowie, że dobry gwint musi kosztować, ale od czegoś trzeba zacząć Razz
Powiedzcie mi jeszcze jak to jest z kolorami sprężyn, każdy kolor ma określoną sztywność czy jak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubala




Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to się wzieło?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 23:07:56 20-08-2012    Temat postu:

Jak szukałem dla siebie to wyczytałem, że FK znacznie lepszy niż TA, osobiście kupił bym FK.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobeq




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 07:50:19 21-08-2012    Temat postu:

Ja jeździłem na Fk i daje radę Ta nie zejdziesz tak nisko jak Fk;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bastek434
KLUBOWICZ



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:24:34 21-08-2012    Temat postu:

Dobra Panowie, myślę że temat do zamknięcia, wybór padła mimo wszystko na TaTechnix (TuningArt) chyba, że chcecie zobaczyć efekty ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin