Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobeq
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 23:14:29 24-11-2011 Temat postu: Olej |
|
|
Jaki olej jest najlepszy do M52 trochę czytam i niby pełen syntetyk co wy na to na czym jeździcie i co polecacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mieszczu
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 00:46:53 25-11-2011 Temat postu: |
|
|
a ile przejechane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 04:27:06 25-11-2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma znaczenia ile przejechane, chyba, że lubisz mitologię. Jeżeli nie zamierzasz oszczędzać, lej syntetyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobeq
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 10:10:05 25-11-2011 Temat postu: |
|
|
W sumie jezdziłem na mobilu 10w40 ale podobno to szit . Myślę zrobić płukankę silnika i zalać Gulf 5W40 Formula G ale nie wiem czy to dobry olej ktoś na nim jeździ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 10:16:53 25-11-2011 Temat postu: |
|
|
Po co przechodzić z semisyntetyka na ful syntetyk ???????????? czym ma to służyć ????????? Ja generalnie zalewam od jakiegoś czasu Castrola i jest okey Mobil się zje...ł mym zdaniem. Zalej sobie Castrola i będzie okey
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobeq
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 10:19:04 25-11-2011 Temat postu: |
|
|
Podobno syntetyk jest lepszy i niby nie ma problemu z przejsciem z poł na full syntetyk z tego co czytałem to m52 lubia full syntetyk a nie pół
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 12:24:18 25-11-2011 Temat postu: |
|
|
Możesz jeździć zarówno na ful jak i na pol. Można przejść z pol na ful pod warunkiem ze nie było trzaśnięte za dużo km na pol. Bo istnieje ryzyko ze silnik powie papa jak zalejesz ful. Ale jak chcesz to próbuj kup ful jakiś tańszy walnij trochę km na nim zlej go i kup olej docelowy jaki chcesz lać. Ale ja na twoim miejscu został przy pol. tylko dobrej jakości olej zastosować i gitara. A tak z ciekawości ile masz km trzaśnięte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobeq
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 13:15:57 25-11-2011 Temat postu: |
|
|
201 tys niby [link widoczny dla zalogowanych] Warto poczytac podobno troche prawdy jest zobaczymy jak to bd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zork
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:45:23 25-11-2011 Temat postu: |
|
|
pitu pitu
ja mam teraz saaba, nakulane 210kkm było jak go wziąłem, zalewany był jakimś syfem 10w40, wpadł pełen syntetyk 5w40 valvoline maxlife, od wymiany zrobione prawie 3kkm i NIC się nie dzieje, turbo dmucha, dymków nie ma, wycieków brak.
ja ze swojej strony polecam valvoline właśnie, w bravo też miałem ale 10w40.
kolega od nas z forum tym handluje, ceny ma dobre i 100% oryginał a z najpopularniejszymi markami (mobil, castrol, motul) jest plaga podróbek.
bobeq, lej syntetyka i tyle, jak masz większy przebieg to możesz zalać tak jak ja tego maxlife i "będzie pan zadowolony"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobeq
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 22:51:35 25-11-2011 Temat postu: |
|
|
Zork myślałem właśnie o tym oleju albo o Gulfie jutro bd kombinować płukanka i nowy olej ;p =
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bobeq dnia 22:52:18 25-11-2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bizon
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 02:58:44 26-11-2011 Temat postu: |
|
|
Z semisyntetyka na full przechodzi się dlatego, że full syntetyk ma lepsze parametry, temu to ma służyć.
No i zgadzam się z zorkiem, ja na full przejechalem już 11 tys i nic, absolutnie nic się nie stało, a też miałem przebieg powyżej 200 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 08:36:08 26-11-2011 Temat postu: |
|
|
Bizon to ze ful ma lepsze parametry to nie musisz mi pisać o tym bo ja doskonale o tym wiem. Wiec głupie komety zostaw u siebie na klawiaturze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxpiotrekxx
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chocz
|
Wysłany: 10:36:45 27-11-2011 Temat postu: |
|
|
kupuj syntetyk valvoline ja do każdej bmw leje ten olej i nic nie ubywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|