Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siwy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz "Dobrzec"
|
Wysłany: 18:33:45 18-09-2008 Temat postu: RESETOWANIE KOMPUTERA BMW |
|
|
RESETOWANIE KOMPUTERA BMW
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OpTo
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 22:48:22 18-09-2008 Temat postu: |
|
|
brzmi jak zabobon ;D hehe normalnie czary jakies
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marpusz
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 08:00:39 19-09-2008 Temat postu: |
|
|
sprawdze dzisiaj sposób nr 1 zobaczymy co to da jak pomoże prezes masz piwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siwy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz "Dobrzec"
|
Wysłany: 11:11:21 19-09-2008 Temat postu: |
|
|
kolego opto ja takiego reseta zastosowałem bo falowała mi na ciepłym silniku po zastosowaniu sie do tych wskazówek jak reka odjął oto link z innego forum a regółka jest ta sama wiec...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OpTo
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 11:17:04 19-09-2008 Temat postu: |
|
|
no moze i rzeczywiscie puki co u mnie jest ok ale jezeli nie wiadomo co jest to moze i jest sposob
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DaBlaz
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KALISZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 09:53:02 14-04-2009 Temat postu: |
|
|
Jedno pytanie czy w silnikach diesla też to zadziała?? Bo z tego co się orientuje to w dieslach jest DDE a nie DME.....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DaBlaz dnia 09:55:33 14-04-2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
M0Z4RT
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 01:55:43 16-04-2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem pierwszy link od Siwego na swoim komputerku i ku mojemu zdziwieniu zauważyłem równiejszą pracę silnika na biegu jałowym, a także płynniej biegi mi się przełączają tzn. nie szarpie tak jak poprzednio.
Miałem taki problem, że podczas jazdy ze stałą prędkością zdarzało się że brakowało mi pośredniego biegu między 2 a 3, ponieważ obroty na dwójce przekraczały 3k a na trójce spadały poniżej 2k i bardzo zamulało silnik, a na jeden z nich musiałem się zdecydować
A tak w ogóle to na jakich obrotach powinien pracować silnik na biegu jałowym zimny i ciepły ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alberrrto
VIP
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 09:05:27 16-04-2009 Temat postu: |
|
|
A jaki masz silnik i jakie autko bo nie kojarzę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M0Z4RT
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 10:45:00 16-04-2009 Temat postu: |
|
|
e30 320 z 86r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OpTo
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 13:21:41 16-04-2009 Temat postu: |
|
|
ok 750 obr-min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M0Z4RT
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 16:06:20 16-04-2009 Temat postu: |
|
|
ale na ciepłym czy zimnym silniku?
Bo ja na zimnym mam prawie 2k a potem spada do 1k jak trochę pochodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DaBlaz
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KALISZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 08:30:30 17-04-2009 Temat postu: |
|
|
Około 750 na ciepłym silniku a na zimnym ok 1- 1,2tys. Przynajmniej w znanych mi autach tak było No chyba że masz gaz czy jakieś inne cudo to może być więcej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OpTo
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 10:19:02 17-04-2009 Temat postu: |
|
|
na zimnym lekko podwyzszone do ok 900 pozniej powinny spaść do ok 750 miałem dwie e30 z silnikami m20 i właśnie tak pracowały jak masz takie wysokie obroty to coś jest nie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M0Z4RT
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 07:57:58 18-04-2009 Temat postu: |
|
|
Mam autko na gazie, ale przełączam dopiero po pewnym czasie. Obroty na gazie mam w granicach 1k i na ciepłym i na zimnym silniku. Martwią mnie te wysokie obroty na benzynie przy zimnym silniku. Czuje, że mechanik mnie nie ominie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|