Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Silnik 2.0 a 2.5 Róznica

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devil0259
KLUBOWICZ



Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 19:12:17 03-09-2012    Temat postu: Silnik 2.0 a 2.5 Róznica

Witam serdecznie, piszę do was odnośnie pojemności silnika otóz mam rozkminę : Jak dostrzec róznicę między 2.5 a 2.0? Wiem ze ma więcej mocy ale chodzi o wygląd ;D Pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 19:33:07 03-09-2012    Temat postu:

nie jesteś wstanie rozróżnić po wyglądzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Devil0259
KLUBOWICZ



Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:01:48 03-09-2012    Temat postu:

a osprzet od 2.0 bedzie pasował?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
The Truth




Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 20:16:17 03-09-2012    Temat postu:

wydaje mi sie ze powinien pasować. A tak w ogole to mowa o m50 czy m20?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Devil0259
KLUBOWICZ



Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 23:11:32 03-09-2012    Temat postu:

M50B25 tak dla pewności

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazukiorg
PREZES



Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 07:13:36 04-09-2012    Temat postu:

Skoro Prezes mówi, że nie da się rozróżnić to świadczy, o tym, że silniczki są takie sam. Tj. osprzęt też. Zastanawiasz się nad kupnem, jednak B25 ? Czy chcesz mięć możliwość z weryfikowania jaki silnik kupujesz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paulinusiek
KLUBOWICZKA



Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Kobieta

PostWysłany: 13:10:30 04-09-2012    Temat postu:

kazukiorg napisał:
Skoro Prezes mówi, że nie da się rozróżnić to świadczy, o tym, że silniczki są takie sam. Tj. osprzęt też. Zastanawiasz się nad kupnem, jednak B25 ? Czy chcesz mięć możliwość z weryfikowania jaki silnik kupujesz ?


chodzi o weryfikacje podczas kupna Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazukiorg
PREZES



Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 13:14:11 04-09-2012    Temat postu:

To tylko poznasz po oznaczeniach na bloku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubala




Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to się wzieło?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 15:18:08 04-09-2012    Temat postu:

Najłatwiej, pod warunkiem, że silnik będzie w aucie lub będziesz miał możliwość zobaczenia przepływki lub samego dolotu między nią a kolektorem ssącym:

M50B20 ma mniejszą średnicę tej rury dolotowej a sama przepływka ma numer 0 280 212 010

analogicznie M50B25 ma większą średnicę rury a przypływka jest oznaczona 0 280 213 011 (ten numer występuje tylko i wyłącznie w 2.5 bez vanosa!)

Kolejna sprawa to kolektor ssący. Są na nim wycięte kwadraty między kanałami dolotowymi. W 2.0 kwadracik jest mniejszy i po bokach ma ok. 4mm luzu do tych "rur" dolotowych, a w 2.5 kwadrat jest duży i niemalże przylega do rury.

Na głowicy lub na bloku podobno jest wybita informacja o pojemności, ale info nie potwierdzone, tylko gdzieś wyczytane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Devil0259
KLUBOWICZ



Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 18:34:29 04-09-2012    Temat postu:

O dzięki za informacje @Kubala, fakt dodzwoniłem się o ten 2.5 , silnik jest od e34 i niestety nie jest włozony w samochodzie, tylko przygotowany doi sprzedazy z osprzętem ewentualnie bez jak ja chcę akurat. Mówił tez o zmianie miski olejowej , będzie mozliwosc zeby przełozyć swoją? czy od e34 będzie pasować? Fakt od e36 tez ma. Cene zaproponował mi 600zł, jeszcze jakies porady ewentualnie sugestie? I jedyne co jeszcze wiem to jak miałem swój silnik na Vanosie to nie będę potrzebował osprzętu z 2.5 gdyz podejdzie bez problemu

Gdyz chciałbym wziać się juz w końcu za to , najlepiej w weekend...Poztym ciezko juz dostać silnik który jest gotowy jeszcze do odpalenia od ręki. Daleko niby nie jest do Jarocina, ale jechać na darmo tez nie chcę. W ostatecznosci zostanie 2.0 który tez mam pewny i moze mi go facet odpalić jezeli juz na prawdę bede chciał tez w e34. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubala




Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: to się wzieło?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 19:57:38 04-09-2012    Temat postu:

Ja osobiście zadzwonił bym do ludzi dla których swap to chleb powszedni i podpytał w taki sposób jak to mieliby oni wykonać w moim aucie. Powiesz co miałeś, co chcesz wpakować i z jakiego auta będzie dawca. Wyłożą Ci czarno na białym, a przy okazji zapytasz o miskę i o resztę gratów, które będziesz potrzebował (osprzęt, DME, instalacja itp)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Devil0259
KLUBOWICZ



Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: 17:58:17 07-09-2012    Temat postu:

który lepiej? doradzcie:

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

No i mam w ofercie jeszcze ten w jarocinie 2.5.....nie wiem na co się zdecydować :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW CLUB KALISZ Strona Główna -> MECHANIKA I NIE TYLKO Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin