Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Devil0259
KLUBOWICZ
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:12:17 03-09-2012 Temat postu: Silnik 2.0 a 2.5 Róznica |
|
|
Witam serdecznie, piszę do was odnośnie pojemności silnika otóz mam rozkminę : Jak dostrzec róznicę między 2.5 a 2.0? Wiem ze ma więcej mocy ale chodzi o wygląd ;D Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:33:07 03-09-2012 Temat postu: |
|
|
nie jesteś wstanie rozróżnić po wyglądzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Devil0259
KLUBOWICZ
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:01:48 03-09-2012 Temat postu: |
|
|
a osprzet od 2.0 bedzie pasował?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
The Truth
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:16:17 03-09-2012 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie ze powinien pasować. A tak w ogole to mowa o m50 czy m20?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Devil0259
KLUBOWICZ
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 23:11:32 03-09-2012 Temat postu: |
|
|
M50B25 tak dla pewności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 07:13:36 04-09-2012 Temat postu: |
|
|
Skoro Prezes mówi, że nie da się rozróżnić to świadczy, o tym, że silniczki są takie sam. Tj. osprzęt też. Zastanawiasz się nad kupnem, jednak B25 ? Czy chcesz mięć możliwość z weryfikowania jaki silnik kupujesz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
paulinusiek
KLUBOWICZKA
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 13:10:30 04-09-2012 Temat postu: |
|
|
kazukiorg napisał: | Skoro Prezes mówi, że nie da się rozróżnić to świadczy, o tym, że silniczki są takie sam. Tj. osprzęt też. Zastanawiasz się nad kupnem, jednak B25 ? Czy chcesz mięć możliwość z weryfikowania jaki silnik kupujesz ? |
chodzi o weryfikacje podczas kupna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 13:14:11 04-09-2012 Temat postu: |
|
|
To tylko poznasz po oznaczeniach na bloku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubala
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to się wzieło? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 15:18:08 04-09-2012 Temat postu: |
|
|
Najłatwiej, pod warunkiem, że silnik będzie w aucie lub będziesz miał możliwość zobaczenia przepływki lub samego dolotu między nią a kolektorem ssącym:
M50B20 ma mniejszą średnicę tej rury dolotowej a sama przepływka ma numer 0 280 212 010
analogicznie M50B25 ma większą średnicę rury a przypływka jest oznaczona 0 280 213 011 (ten numer występuje tylko i wyłącznie w 2.5 bez vanosa!)
Kolejna sprawa to kolektor ssący. Są na nim wycięte kwadraty między kanałami dolotowymi. W 2.0 kwadracik jest mniejszy i po bokach ma ok. 4mm luzu do tych "rur" dolotowych, a w 2.5 kwadrat jest duży i niemalże przylega do rury.
Na głowicy lub na bloku podobno jest wybita informacja o pojemności, ale info nie potwierdzone, tylko gdzieś wyczytane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Devil0259
KLUBOWICZ
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:34:29 04-09-2012 Temat postu: |
|
|
O dzięki za informacje @Kubala, fakt dodzwoniłem się o ten 2.5 , silnik jest od e34 i niestety nie jest włozony w samochodzie, tylko przygotowany doi sprzedazy z osprzętem ewentualnie bez jak ja chcę akurat. Mówił tez o zmianie miski olejowej , będzie mozliwosc zeby przełozyć swoją? czy od e34 będzie pasować? Fakt od e36 tez ma. Cene zaproponował mi 600zł, jeszcze jakies porady ewentualnie sugestie? I jedyne co jeszcze wiem to jak miałem swój silnik na Vanosie to nie będę potrzebował osprzętu z 2.5 gdyz podejdzie bez problemu
Gdyz chciałbym wziać się juz w końcu za to , najlepiej w weekend...Poztym ciezko juz dostać silnik który jest gotowy jeszcze do odpalenia od ręki. Daleko niby nie jest do Jarocina, ale jechać na darmo tez nie chcę. W ostatecznosci zostanie 2.0 który tez mam pewny i moze mi go facet odpalić jezeli juz na prawdę bede chciał tez w e34. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubala
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to się wzieło? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:57:38 04-09-2012 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście zadzwonił bym do ludzi dla których swap to chleb powszedni i podpytał w taki sposób jak to mieliby oni wykonać w moim aucie. Powiesz co miałeś, co chcesz wpakować i z jakiego auta będzie dawca. Wyłożą Ci czarno na białym, a przy okazji zapytasz o miskę i o resztę gratów, które będziesz potrzebował (osprzęt, DME, instalacja itp)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Devil0259
KLUBOWICZ
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 17:58:17 07-09-2012 Temat postu: |
|
|
który lepiej? doradzcie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i mam w ofercie jeszcze ten w jarocinie 2.5.....nie wiem na co się zdecydować :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|