Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 09:13:05 07-05-2012 Temat postu: Sprawdzić faktyczny przebieg. |
|
|
Wszyscy słyszeliśmy o regulacji, korekcji stanu licznika. Czy jest możliwość sprawdzenia jaki powinien być faktyczny stan. Domyślam się, że jeśli licznik/komputer (nie wiem gdzie przechowywany jest przebieg) był wymieniony to już dupa blada, ale jeśli ktoś skorygował stan zostawiając elektronikę czy jest możliwość przywrócenie/podejrzenia rzeczywistej wartości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 13:04:40 07-05-2012 Temat postu: |
|
|
przebieg chyba jest zapisywany na kompie i nawet jak wymienisz licznik z mniejszym przebiegiem to po włączeniu testu zegarów wyświetli się realny przebieg. u siebie tak miałem że wymieniłem zegary które pokazywały 145tys a na teście było 240tys czyli tyle co było na starym. Jeżeli się z tym wszystki mylę to niech ktoś poprawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:02:38 07-05-2012 Temat postu: |
|
|
O to fajnie. Jestem ciekaw ile ma moja małpa za uszami. Kupiłem z 180tyś... wydawał mi się za bardzo wzorcowy przebieg 92' i taki przebieg to byłoby coś. Po za tym rozebrałem silnik jest po pierwszym ślifie , a kto by to robił przy takim przebiegu, chyba, że to miałbyć subtelny rozwiert
Jak włączyć test zegarów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubala
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to się wzieło? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:04:49 07-05-2012 Temat postu: |
|
|
Licznik w teście nie wyświetla przebiegu:
1 -wew.nr.BMW,
2- nr wtyczki kodującej,
3-liczba K wew. dane BMW,
4-końcowe nr nadwozia,
5-wersja oprogramowania,
6- wew. indeks przeprowadzonych zmian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:16:43 07-05-2012 Temat postu: |
|
|
a ja kiedyś chyba gdzieś na necie czytałem i było że któraś pozycja była od przebiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:16:57 07-05-2012 Temat postu: |
|
|
Czy wracam do pytania z pierwszego postu ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubala
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to się wzieło? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 19:54:06 07-05-2012 Temat postu: |
|
|
Licznik nie wyświetla przebiegu. Faktyczny stan można sprawdzić w komputerze. Program CarSoft BMW 6.5 jest w stanie sprawdzić faktyczny przebieg zapisany w komputerze Jedyny mankament tej imprezy to fakt, że łączy się jedynie przez port COM. Próbowałem na własną rękę oszukać program tworząc wirtualne porty COM z USB, ale niestety się nie udało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:16:00 07-05-2012 Temat postu: |
|
|
@Kubala
Próbowałeś prześciówki USB-RS232 na FT232 ? stery tworzą wirtualny port, czasem były problemy z niektórymi znakami, ale chyba producent rozwiązał sprawę w ostatnich sterach. I tak szczerze to w bagażniku mam interfejs na usb, który instaluje się jako port com, więc lookne w wolnej chwili na ten program.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubala
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to się wzieło? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:19:17 07-05-2012 Temat postu: |
|
|
Czytałem, że ta przejściówka jest za wolna, by poprawnie się połączyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 20:32:42 07-05-2012 Temat postu: |
|
|
To jakiej prędkości wymaga ten interfejs ? Obsługiwana prędkość układu to:
"Data transfer rate of 300 Baud => 1M Baud (RS232)"
Zawsze można się szarpniąć i samemu zrobić, ale bez lutownicy hot-air jest cieżko i wymaga to wprawy. Z resztą jak sprawdze to dam znać, bo mój interface jest właśnie na ft232 bodajże. Próbowałem INPA powalczyć przez pół godziny i udało mi się tylko otrzymać komunikat o tym, że jest zapłon włączony nie mogłem wybrać modelu, pewnie jakieś biblioteki nie mam. A potem sobie odpuściłem. Mechanika wolała, to porzuciłem elektronikę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubala
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to się wzieło? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 07:30:23 08-05-2012 Temat postu: |
|
|
Ja tylko tak wyczytałem i nie próbowałem. Użytkownicy pisali, że przejściówki na USB nie działają, jedyną opcja to przejściówka z karty PCMCIA na COM. Jak znajdziesz chwilkę to pokombinuj, chętnie sam bym posiedział i posprawdzał sobie wszystko na spokojnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|