Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gruby
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:58:40 17-02-2014 Temat postu: |
|
|
Zależy do czego ci auto jest potrzebne.
M50b25 szczególnie w
wersji bez vanosa był często poddawany uturbioanu z
racji swojej trwałości i wytrzymałości. Na pewno zniesie
więcej niż m52b28. W m50b25 natomiast moment daje
znać o sobie wyraźnie później.
Palić ci będzie pewnie coś z litra więcej niż m52b28.
Nie powinien więcej. Oczywiście przy założeniu że
obydwa będę w dobrym stanie. kultura pracy taka sama.
odydwa mają 6 garów. Jak chcesz robić
swapa i na tym zakończyć to chyba jednak szukaj
m52b28, bo jednak młodszy silnik więc prawdopodobnie
będzie mieć mniej km najechane. Jak chcesz coś dalej
przy motorze grzebać to polecam m50b25.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:24:06 17-02-2014 Temat postu: |
|
|
W m52 kuty jest tylko wał, korby są prawie dwa razy cieńsze i lubią pęknąć. Do tego mimo to, że tłoki w m52 są niższe podobno znoszą lepiej turbo. Moje zdanie to szukaj m52b28 ale ze skrzynią, jak chcesz sam silnik to m50b25.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jasium50
KLUBOWICZ
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 22:21:32 17-02-2014 Temat postu: |
|
|
moim zadniem lepiej dołożyc do m52b28, duzo przjezdzilem z tym silnikime w e46 i naprawde bylem z niego zadowolony, m50b25 jest bardziej wsciekłe <3 i tez poszukuje takiego silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|