Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michaeltwice
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 16:27:15 31-10-2016 Temat postu: SWAP BMW E30 1.6 Gaznik na co i gdzie?? |
|
|
Witam.
Tak jak w temacie mam bmw e 30 1.6 w gazniku z 84r. jednakze ten silnik jest juz martwy. Pomyslalem wiec zeby wrzucic w moje coupe cos wiekszego. Czy wiecie moze gdzie mozna taki zabieg wykonac w Kaliszu?
Myslalem nad 2.0 lub 2.5.
Jakie to mniej wiecej koszta i czy to w ogole mozliwe?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daniel e36
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuchary Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 22:21:39 28-11-2016 Temat postu: |
|
|
Hej jest mozliew ale koszty beda srogie . Do kostu silnika skrzyni musisz dołożyć kosz elektryki ktora praktycznie musi byc robiona od nowa pod wtrysk , nie mysle tu swiatlach . Musial bys dorwac dawce i przlozyc wszystko .mysleiz kolo 3k minimum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobeq
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 502
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 16:53:36 30-12-2016 Temat postu: |
|
|
Nie pakuj 2.0 bo raczej to nie ma sensu chyba ze cieszy cie 150koni i spalanie jak 2.5. Grzebanie masz z wałem ,servem, i wiązką ,potrzebujesz łapy silnika od e35 2l albo 2.5 ,chłodnica od diesla 2.4 ze zbiorniczkiem ew pakujesz od e36 2.0 taniej wychodzi i kładziesz visco od TDSa jest mniejsze zeby nie miotało o chłodnice .No i kwestia zawieszenia teoretycznie grube lagi powinny być bo silnik cięższy itp ,ale to już jest twoja sprawa. M50b20 kupisz za 1000zł max z wiązką a 2.5 musisz mieć minimum 2tys przy dobrych wiatrach. Najlepiej kupić dawcę e34 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
losiek162
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 14:08:29 09-01-2017 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz zainwestować w e30 bo blacha jest 100% zdrowa bądź naprawiona to jak najbardziej rób swap a najlepiej jakiś M50B25 NV ale powiem szczerze że i 2.0 w e30 fajnie jeździ ale jak mówią poprzednicy gratów musisz mieć sporo i pieniędzy też ale końcowy efekt jest zachwycający takich aut już nie będzie . Kiedyś ze znajomym robiliśmy jego e36 tylko nie swap ale konkretny remont tzn. wszystko prawie jak z fabryki + blacharka efekt cudowny koszt remontu około 10 tys. w cenie blacharz i części a remont na własną ręke ale auto wygląda i jeździ jak z salonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|