Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 11:48:19 09-09-2012 Temat postu: Tłumik |
|
|
Panowie szybkie pytanie, szybka odpowiedź: Będzie to to pasowało do BMW e36 318i ? [link widoczny dla zalogowanych] Czy może polecacie coś innego, lepszego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 12:32:29 09-09-2012 Temat postu: |
|
|
Takie coś to pakują do hondy do bmw jak najbardziej nie pasuje.
coś w ten deseń szukaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Devil0259
KLUBOWICZ
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 12:38:18 09-09-2012 Temat postu: |
|
|
Mam na zbyciu jeden tłumik jakbyś chciał bo mnie nie podszedł kupiony od prezesa dawno temu:P
Cena do dogadania, odezwij się na fon 724 851 369 jak chcesz Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Devil0259 dnia 12:44:29 09-09-2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:15:48 09-09-2012 Temat postu: |
|
|
Spinacz napisał: | Takie coś to pakują do hondy do bmw jak najbardziej nie pasuje |
Masz na myśli, że wizualnie nie pasuje czy będzie więcej zabawy z przerabianiem podczas montażu?
Devil0259 do czego Ci nie podszedł? Do mnie podejdzie? Jaki brzmi? I ile byś sobie za to wołał? ;D Poszukuję czegoś więc myślę, że może się dogadamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Devil0259
KLUBOWICZ
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 22:09:59 09-09-2012 Temat postu: |
|
|
Jak brzmi pytaj prezesa bo to od niego kupowałem ale nie miałem okazji załozyc u siebie bo tylko lezy w garazu i się marnuje A zamieniłem swój który mam z @Marko na bassowy a o cene to sie dogadamy 100zł nie przekroczy na pewno kolego ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 13:52:44 11-09-2012 Temat postu: |
|
|
Powiedz mi jeszcze kolego dlaczego go nie założyłeś? Nie podpasował? prezesa? Mowisz o Spinaczu? Nowy na forum jestem więc wiesz jeszcze mogę nie kojarzyć niektórych, z resztą jeszcze nie udało mi się być na żadnym spocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spinacz
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 14:14:10 11-09-2012 Temat postu: |
|
|
dźwięk w is'e bardzo przyjemny na tym tłumiku.
No to czas to zmienić i przyjechać na spote.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 14:30:08 11-09-2012 Temat postu: |
|
|
A powiec mi jeszcze to jest przelot czy cos tam w srodku jest? Do zwyklego 1.8i podejdzie? Probuje caly czas wpasc ale albo mnie nie ma w kaliszu albo nie moge i lipa ;\ wracajac do tlumika dzwiek jest tak bardziej bassowy czy nie? Nie jest za wielki ? Wiem ze moze takieg glupie pytania ale kiedys juz przerabialem tuning od nie wlasciwej strony i musiale wlozyc dwa razy wiecej kasy zeby uzyskac dobry efekt. A za pytam jeszcze jak w bawarkach latwo podniesc moc procz Swapa oczywisce. Sorry za bledy w pisaniu ale pisze z konsoli i troche sreenio to wychodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 14:48:55 11-09-2012 Temat postu: |
|
|
Odnośnie mocy to zależy, od tego "zwykłego 1.8i" czy to jest m40 czy m43. W M40 masz małą kompresję na garach to bez odprężania, możesz w rzucić turbo/ kompresor, ale to gra nie warta świeczki. W obu przypadkach można zamontować barany z IS wypolerować dolot i z chipować, efekt końcowy powinien być w granicach 130-140KM. Ale efekt jest taki, że zdrowy M5xB20 Cię objedzie. Najtaniej wychodzi swap w relacji cena/moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel e36
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuchary Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:34:18 11-09-2012 Temat postu: |
|
|
Siema jak chcesz porządny tłumik w swoim rodzaju niepowtarzalny daj na pw
to coś pomyślimy co niektórzy wiedzą o co ryra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:05:28 13-09-2012 Temat postu: |
|
|
kazukiorg napisał: | Odnośnie mocy to zależy, od tego "zwykłego 1.8i" czy to jest m40 czy m43. W M40 masz małą kompresję na garach to bez odprężania, możesz w rzucić turbo/ kompresor, ale to gra nie warta świeczki. W obu przypadkach można zamontować barany z IS wypolerować dolot i z chipować, efekt końcowy powinien być w granicach 130-140KM. Ale efekt jest taki, że zdrowy M5xB20 Cię objedzie. Najtaniej wychodzi swap w relacji cena/moc. |
Mam 1.8i M43 B18 - 184E2 czy przy zakladaniu turbo lub kompresora nie trzeba zakuć silnika? Barany? O czym mowa, bo nie bardzo czaje? Wypolerować zawsze można samemu, ale chip to już trochę kosztowny zabieg prawda? Myślałem nad swapem na 2.0 na vanosie i to dobiero podkrecac, ale ciezko jest cokolwiek zrobic przy aucie jak sie nie ma warunków :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 06:38:56 14-09-2012 Temat postu: |
|
|
daniel e36 napisał: | Siema jak chcesz porządny tłumik w swoim rodzaju niepowtarzalny daj na pw
to coś pomyślimy co niektórzy wiedzą o co ryra |
Polecam!!!
co do silnika to też jestem tego zdania że lepiej zainwestować w R6. zupełnie inny dzwięk i kultura pracy.
Ps dobrze się prezenci ta twoja betka dawaj na spoty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel e36
ZAŁOŻYCIEL
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuchary Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 06:57:52 14-09-2012 Temat postu: |
|
|
kolego moim zdaniem turbo to trochę przerost treści nad forma . Oczywiście można i jak piszesz silnik najlepiej trzeba zakuć . można na serii ale za długo to nie wytrzyma nie ma sensu . Lepiej swapować na R6 .korzystniej przyrost mocy do kosztów wydanych . Ja mam w swojej buni 1,8 po dłubany trochę jak co to możesz sobie zobaczyć jak to bangla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 12:30:13 14-09-2012 Temat postu: |
|
|
bastek434 napisał: | kazukiorg napisał: | Odnośnie mocy to zależy, od tego "zwykłego 1.8i" czy to jest m40 czy m43. W M40 masz małą kompresję na garach to bez odprężania, możesz w rzucić turbo/ kompresor, ale to gra nie warta świeczki. W obu przypadkach można zamontować barany z IS wypolerować dolot i z chipować, efekt końcowy powinien być w granicach 130-140KM. Ale efekt jest taki, że zdrowy M5xB20 Cię objedzie. Najtaniej wychodzi swap w relacji cena/moc. |
Mam 1.8i M43 B18 - 184E2 czy przy zakladaniu turbo lub kompresora nie trzeba zakuć silnika? Barany? O czym mowa, bo nie bardzo czaje? Wypolerować zawsze można samemu, ale chip to już trochę kosztowny zabieg prawda? Myślałem nad swapem na 2.0 na vanosie i to dobiero podkrecac, ale ciezko jest cokolwiek zrobic przy aucie jak sie nie ma warunków :/ |
Barany to kolektor wydechowy z IS, porównaj sobie zdjęcia żeliwnego z M40 i M43 z kolektorem z IS. Co do kucia to tak powinno się, tylko... te silniki kosztują 800zł, a ile kosztowałoby jego zakucie ? Żeby jeździć na serii musiałby to być na prawdę zdrowy silnik, bo gniazda w głowicy długo nie pożyją. A ta cała zabawa i tak wiąże się z nowym softem za ~1000zł + sprzęt + robocizna i oby się skończyło na 4k zł. Więc polecam Ci moją taktykę utrzymywać aktualny M4xB18 w stanie dobrym oszczedzając na benzynce, inwestować w budę, zawieszenie i komforcik. A za jakiś czas przypieczętować to wszystko swapem na jakiś zdrowy R6. Odnośnie chipów są gotowce do komputerów przyrost mocy do 10% przy zachowaniu spalania i żywotności. Koszt dla moje silnika ok 100zł i z 113 KM moc powinna lecieć do 125KM, nie pamiętam niutków. Podsumowując swap jest na szybszym, najefektywnym wyjściem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bastek434
KLUBOWICZ
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 17:37:57 14-09-2012 Temat postu: |
|
|
Rany chłopaki , ale wyczerpujące odpowiedzi nie spodziewałem się tego :O Dzięki wielkie Eric Twoja bardziej mi się podoba, ale dzięki Co do tłumika napisałem do Daniela, ale najłatwiej byłoby obgadać to na jakimś spocie Co do swapa to tak jak mówiłem 2.0 na vanosie, dużo więcej nie pali a mocy już jest więcej no i R6, bo na M'kę mnie nie stać XD Jak wtedy z osprzętem tzn wałem, skrzynią zostają te same czy też trzeba od 2.0? Jeszcze raz dzięki Panowie za taki odzew, jest jakiś spocik niedługo? Bo do Szwacina to dopiero pewnie w niedziele dojadę, bo na sobotę jadę do Częstochowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|