Autor |
Wiadomość |
MAX V12 |
Wysłany: 22:21:07 04-05-2015 Temat postu: |
|
Witam przedstawiam kolejną swą galerie przeprowadzonych prac nad rekinem
Więc stwierdziłem że skoro lakier na karoserii został położony nowy i nie było już co robić postanowiłem zabrać się za komorę silnika a przy okazji gdy silnik został wyjęty sprawdziłem skrzynie biegów sprzęgło
i samo serce czyli silnik więc po oględzinach doszliśmy do wniosku iż sprzęgło już ledwo dychało więc trzeba było zamówić nowe i zaczęły się schody sprzęgła nowego do silnika 2.8 niestety w Polsce nie znaleźliśmy nawet w aso był problem do mniejszych jednostek nie ma problemu więc popisałem kilka e maili do różnych sklepów i serwisów i udało się odezwał się jeden z sklepów który polecam link http://www.sprzeglo.com.pl/ProductDetails/Show.rails?s=Zestaw-sprzegla,,,,,,&n=Zestaw+sprzegla+SACHS+3000034008,3000034008&a=SACHS-Zestaw-sprzegla-SACHS-3000034008-3000034008&i=-1,-1,-1,Z,29,-1,19691
sprzęgło zostało znalezione ale oczywiście nie w PL trzeba było je zamawiać z Austrii co mnie bardzo zdziwiło że w Niemczech nie znaleźli ale mniejsza z tym sprzęgło zakupiłem i po 8 dniach miałem już w domu oczywiście silniczek został sprawdzony i na szczęście jest zdrowy pełen kondycji to samo mogę powiedzieć o skrzyni więc po tych oględzinach zabraliśmy się za komore silnika przy komorze było sporo pracy czyli demontaż okablowania elementów plastikowych i wszystko co było możliwe do wyciągnięcia została pusta komora najwięcej pracy zajeło odtłuszczanie i szlifowanie starego lakieru w zakamarkach to była udręka ale ogarnęliśmy po szlifowaniu kolejne odtłuszczanie mycie suszenie i w końcu można było położyć pierwszą warstwę podkładu po podkładzie został położony nowy lakier taki jak na karoserii między czasie ogarnąłem piaskowanie silnik ,pokrywy,kolektorów i wszystkie elementy metalowe czyli zostały pomalowane proszkowo w kolor czarny półmat co daje niezły efekt
pozostało mi jeszcze położyć nową instalacje elektryczną i składać wszystko do kupy co już nie mogę się doczekać trochę się rozpisałem ale opisałem prace które prowadziłem przez sezon zimowy
Kilka fotek poglądowych fotki kiepskiej jakości ale zawsze coś
Tak więc przedstawiam kolejny etap prac nad REXEM
Troche czasu minęło ale sam składam niestety tylko w dni wolne lub po pracy po kilka godzin dziennie ale wiem ze wszystko wróci na swoje miejsce tak jak to powinno być i nie zabraknie lub zostanie śrubek jak to u niektórych mechaników bywa :p
do komory zostały zakupione nowe węże wężyki,opaski zaciskowe, śrubki,nakrętki itp.
także zaczyna wyglądać co bardzo mnie cieszy.
Fotka poglądowa przed .
Po wyjęciu silnika i pomalowaniu komory
Montaż silnika okablowania nowego i osprzętu .
Nie mam fotek teraźniejszych ale pod maską już jest koniec prac został akumulator do podłączenia
Niestety to nie koniec zabrałem się teraz za podwozie tam jeszcze mnie nie było więc postanowiłem powymieniać co nieco a przy okazji prysnąć podwozie preparatem zabezpieczającym do wymiany stwierdziłem są rury wydechowe są praktycznie zjechane od spodu :148: miska olejowa już się spawa do niej jest dospawana o grubości 5mm dodatkowa blacha aluminiowa od dołu będzie pancerna i 2 drążki do wymiany to było by na tyle co mogę zrobić od spodu .
Na sam koniec zostawiam sobie wnętrze bo jeszcze nie mam koncepcji jak i co . |
|
|
kazukiorg |
Wysłany: 13:17:37 09-09-2014 Temat postu: |
|
No jakby nie było na tym kole bardzo dobrze auto wygląda Nie widziałem w sumie lepszego do e28 Bo polerowane bbs'y co drugi klasyk ma |
|
|
MAX V12 |
Wysłany: 21:38:33 08-09-2014 Temat postu: koła |
|
Tak mówiłem o zmianie kół ale stwierdziłem że to koło źle nie wygląda to pieniążki poszły na nowy lakier całego auta e28 |
|
|
kazukiorg |
Wysłany: 10:22:41 02-09-2014 Temat postu: |
|
W Śremie mówiłeś coś o zmianie kół Te są stwierdziłeś, że te są dobre ? |
|
|
MAX V12 |
Wysłany: 22:41:29 31-08-2014 Temat postu: Witam dorzucam kolejne fotki |
|
|
|
|
Symeq |
Wysłany: 15:21:42 17-06-2014 Temat postu: |
|
Kolor pierwsza klasa
Aż miło popatrzeć jak ludzie nie patrzą na rocznik tylko na to żeby ratować klasyki których jest już bardzo mało....albo dawać na złom jak to jeden idiota dał E21 na złom..a była na chodzie, jezdziła i wgl nie wiadomo czemu...
Ale pracownik tego złomowiska próbuje ją uratować.
Ciężka droga bedzie go czekała, i tak raczej będzie musiał zarejestrować samochód jako tzw "SAM"
|
|
|
kazukiorg |
Wysłany: 09:57:35 17-06-2014 Temat postu: |
|
Dobrze, że zostały te koła |
|
|
Eric |
Wysłany: 09:29:27 17-06-2014 Temat postu: |
|
no to teraz już jesteś chyba zadowolony z auta czy jeszcze jeszcze Cię coś męczy?
przydałoby się teraz auto na żywca oblookać |
|
|
MAX V12 |
Wysłany: 21:59:21 16-06-2014 Temat postu: e28 max |
|
Autko po całkowitym malowaniu
W trakcie prac
PO
|
|
|
MAX V12 |
Wysłany: 16:16:11 14-12-2013 Temat postu: |
|
Kilka fotek z spotu )
|
|
|
Eric |
Wysłany: 10:20:30 21-09-2013 Temat postu: |
|
ja już te zdjęcia gdzieś widzialem i robią bałagan w głowie hehe aż strach pomyśleć że takie auto może się zakurzyć hehe |
|
|
Spinacz |
Wysłany: 08:22:37 21-09-2013 Temat postu: |
|
Stary po prostu zamiotłeś mnie teraz pod dywan piękna jest |
|
|
MAX V12 |
Wysłany: 21:06:03 20-09-2013 Temat postu: MAX V12 i BMW E28 |
|
A więc nadeszła pora przedstawić nowy nabytek jakim jest BMW E28 seri 5
BMW E28 z roku 1982 klasyk
Troche o autku
- Silnik 2,8
- Przedni zderzak firmy BBS
- Dokładki karoserii firmy Zender
- Tylny zderzak firmy Zender
Zmiany dokonane w autku )
Do autka zakupiłem nowe felgi skręcane z podwójnym rantem 17 cali + opony
- Przód j 9
- Tył j 10,5
- Poszły szyby na czarno
- Wszystkie nowe głośniki
- Ręczna polerka
- Odświeżanie skór
Kilka fotek <tak>
|
|
|