Autor |
Wiadomość |
maxiSSkyline |
|
|
maxiSSkyline |
Wysłany: 21:57:03 01-03-2015 Temat postu: |
|
no nie ekonomia nie jest ważna skoro samochód ma służyć na niedzielne przejażdzki V8 gra bardzo pięknie, ale V12 jakoś bardziej mnie przekonuje.
Jeżeli dobrze kojarze to na V12 można postawic pionowo monete, odpalić silnik a moneta nie powinna spaść, prawda ?
Zdjęć nie udało sie zrobić, deszczyk padał więc nie ma co brudzić na siłe.
Przy okazji przyszłego weekendu i może ładnej pogody, taczke czeka polerowanie, woskowanie, pranie itp. żeby lśniła nowością tak jak fabryka wypuściła
Tak przy okazji, ma/miał ktoś doczynienia z 7er wyposażoną w Nivo ? jakie są ewentualne koszta wymiany amortyzatorów ? jak z trwałością tego zawieszenia ?
Słyszałem że jeden amorek 5 tyś zł. |
|
|
Martin |
Wysłany: 16:58:05 01-03-2015 Temat postu: |
|
Bardziej bym polecał 740 4.0 lub 4.4 w zupełności wystarczy niewielkie różnice w mocy za to większe w ekonomii ,ale z resztą nie o ekonomię w tym wyborze chodzi ...chyba |
|
|
maxiSSkyline |
Wysłany: 20:00:00 28-02-2015 Temat postu: |
|
Amorki zamontowane pare problemów było gdyż przy montażu osuneła sie dolna guma pod sprężynką w jednym amorku, no ale już wszystko gra Teraz taczka płynie po drodze tak jak na limuzyne przystało
ale żeby nie było zbyt pięknie ... po tegorocznej zimowej soli z polskich dróg wyskoczyły 3 ogniska rudej :/ ale juz sie przymierzam do tego żeby nie dopuścić żeby szło dalej
Zamontowane zostały koła letnie - Sznycelki na balonach
i jak pisałem, taczka wyjeżdza w weekendziki i święta przy ładnej pogodzie a jaka radocha kiedy z 70'cio konnej małej i ciasnej polówki przesiąde sie do prawie 200 konnej limuzyny, BAJKA
może jutro pare fotek Samochód szykuje na Bimmerfest 2015 w Venlo(Holandia)
ale w międzyczasie przyszedł pomysł sprzedaży 728i, a zamiast taczki ... 750iL ?
Czas pokaże |
|
|
pakitko |
Wysłany: 22:24:44 03-02-2015 Temat postu: |
|
Powodzonka |
|
|
Eric |
Wysłany: 23:02:24 02-02-2015 Temat postu: |
|
to mówisz że autko będziesz cyckał jak cukierka?
górka pieniędzy poszła ale jesteś pewny swojego auta
pozazdrościc;) |
|
|
maxiSSkyline |
Wysłany: 22:12:51 02-02-2015 Temat postu: |
|
Taczka wleciała na serwis.
Nowe płyny - wszystkie jakie są w samochodzie. Łącznie z freonem z klimie
Olej Castrol Edge 5W30, opinie powiem przy następnej wymianie, narazie silnik prauje jakby ciszej.
Niestety samochód odczuł ostatnie obciążenia ;/ przeładowane lawety, przyczepki...
Polskie dziury i mój styl jazdy...
Tylne amorki sie zarwały ;/ Te podporki sprężyn na amorkach strzeliły. Jeszcze całkiem sie nie urwały ale i tak czekam za 4 nowymi amorkami od MAXGEAR. słyszałem że dobre i za w miare przystępną cene.
a tymczasem taczka sobie odpoczywa w ciepłym garażu i ze względu na zakup drugiego auta, taczka będzie pieszczona, głaskana, pare udoskonaleń i poprawek, a w niedziele przy ładnej pogodzie będzie sie pokazywać na drogach |
|
|
maxiSSkyline |
Wysłany: 20:52:16 13-12-2014 Temat postu: |
|
Do Taczki dodane zostały Zenonki zestaw H.I.D, podobno homologowany...
Do tego spryskiwacze lamp. Samopoziomowanie jest xD światełka sie opuszczają i podnoszą po włączeniu ^^
Szukam nowego alternatora lub kogoś kto alternatory regeneruje, nalepiej w dobrej cenie |
|
|
maxiSSkyline |
Wysłany: 20:08:48 23-11-2014 Temat postu: |
|
No i nadeszła pora na pare amatorskich fotek
Beemka trzyma sie dobrze jest to 1 auto które mam ponad pół roku i ani razu nie myślałem o zmianie auta
Felga zmieniona, styl 61 16" w dobrym stanie kupione za 1000zł z oponami zimowymi, dobra cena ?
oponki 225/55/16, troche obniżyły auto i wygląda teraz całkiem ciekawie. Przynajmniej tak mi sie wydaje Niestety licznik oszukuje o 10km/h - ale to nie jest problem.
Oto winowajcy całego walenia na kołach. Normalnie powienienem założyć pierścienie centrujące 72.6 na 74.1. Felgi były mierzone wczoraj i powiedzieli mi to samo. Nie słuchając głąbów ze sklepu którzy nie czaili że mam pierścienie na wymiar a i tak jest luz kupiłem pierścienie 72.6 na 76.0mm. Weszło za pomocą małej ilości taworciku ale za to wszystko jest cacy i już nic nie wali
W Polsce wymieniłem przednie wachacze(2 na koło) i końcówki stabilizatorów - oczywiście wszystko by Lemforder. Auto prowadzi sie świetnie i pewnie. Tyłu jeszcze nie słychać ani nie czuć ale za jakiś czas będą wymienione.
Zdejmowałem jeszcze orginalne wachacze z fabryki, amorki też są ori. prawie 280tyś km i trzymają sie dość dobrze
Dołożone czujniki parkowania. co prawda nie ori ale wyglądają, działą i piszczą nawet jak ori oczywiście wszystko w orginalnych miejscach, za jakiś czas będą też założone na przodzie.
Tyle |
|
|
maxiSSkyline |
Wysłany: 20:31:41 20-11-2014 Temat postu: |
|
Dłuuuuga nieaktywnośc spowodowana brakiem czasu ... ;/
Mieliście racje z tym otworem centrującym, jaja jak berety !! ;/
Kupiłem styl 61 na zimówkach małe bo 16 cali ale mi sie bardzo podobają na 7er'ce
założone na aucie, wszystko pięknie. Do czasu kiedy nie przeleciałem sie po ostrowie ok 120km/h. Auto zaczeło trząść jak cholera -.- moja 1 myśł to że balon na przednich oponach wylazł i trzeba zmienić .... zmieniłem, a tu nadal to samo.
No i przypomniało mi sie że może nie pasować otwór. Wykręciłem szpilki i wyszło że mam dobre 3/4mm luzu. Kupiłem pierścienie centrujące z 74,1mm na 72,6mm. Podobno takie mają wymiary żeby było dobrze z e39 na e38.
ALE okazało sie przy zakładaniu że nawet z pierścieniami mam jeszcze luz ;/
i w tym momencie musiałem gonić do belgii ;/ kochane łożyska już przeprosiłem, tak samo jak nowe wachacze i stabilizatory na przodzie.
I nie mam teraz zupełnie pomysłu co robić bo niby wszystko sie zgadza, a jednak powyżej 120km/h trzęscie, na dziurach wali i nie ciekawie sie prowadzi ;/
Może jakieś pomysły ? chętnie skorzystam z każdej pomocy.
I w końcu na weekend wrzuce jakieś zdjęcia, obiecuje ! |
|
|
maxiSSkyline |
Wysłany: 20:59:14 14-10-2014 Temat postu: |
|
no to musze coś ogarnąć bo idzie zima ^^ |
|
|
Eric |
Wysłany: 20:30:44 13-10-2014 Temat postu: |
|
już nie pamiętam jak to było na piaście ale dystans napewno by się jakiś przydał żeby trochę wylazły ja przy e36 nie mam pierścienia centrującego ale przydałby się. |
|
|
bobeq |
Wysłany: 19:24:52 13-10-2014 Temat postu: |
|
E39 jako jedyne ma otwór centrujacy inny musisz kupić pierścienie z tego co kojarzę ale mogę się mylić |
|
|
maxiSSkyline |
Wysłany: 19:09:19 13-10-2014 Temat postu: |
|
wpadną w sensie ? et za małe ? |
|
|
Eric |
Wysłany: 17:01:32 11-10-2014 Temat postu: |
|
wejść wejdą ale wpadną ja zakładałem do Martina 7er i trochę maławe były ale też może przez profil opony. Biorąc pod uwagę osadzenie koła to wejdą |
|
|