Autor Wiadomość
ModnyRomek
PostWysłany: 13:29:04 18-11-2016    Temat postu:

niezłe
maxiSSkyline
PostWysłany: 20:46:02 11-04-2013    Temat postu:

też jeszcze nigdy nie widziałem tej odmiany, nie iwem jak wam ale mi sie specjalnie nie podoba Razz a propo fotek E36 .... jak dla mnie ta jest najlepsza Cool Laughing


Szabi320i
PostWysłany: 14:52:19 02-01-2013    Temat postu:

JA jeszcze tego egzemplarza w tym wydaniu nie widzialem w naszym miescie...byc moze gdzies jest ale nie zwrocilem uwagi w ruchu miejskim! zly nie jest wygląda unikatowo i wyjątkowo...
kazukiorg
PostWysłany: 17:26:42 27-12-2012    Temat postu:

Po pierwsze touring nie kombi Razz. Po drugie z w sedanie (limousine) jest większy bagażnik niż w touringu ? Po trzecie w compactie tylnia belka jest od e30, z stąd niska cena. I to jest wyraźna różnica technologiczna. Zamiast 3 wachaczowego tylniego zawieszenia jest jeden wachacz na strone. Po czwarte w compactach montowano m52b23, przy niskiej masie, robi się potworek. Możliwe również, że wykorzystanie tyłu od e30 nie pozwalało zamontować, mocniejszych silników (zbyt duży moment obrotowy) <- ale to są moje domysły. M40B16/18 faktycznie napędzany jest paskiem, ale to konstrukcja dźwigienek zaworowych była wadliwa. W wyniku poprawek powstał M43B16/18. Praktycznie ten sam silnik zmieniono tylko dźwigienki ze ślizgowych na rolkowe. Zmniejszając opór uzyskano dodatkowe 2KM na osi. Możliwa jest przebudowa głowicy M40 na M43, przy czym nadal napęd jest na pasku. Ostatnio tego Baur widziałem na parkingu przy franciszkanach. Tak trochę od siebie Wink
Szabi320i
PostWysłany: 14:48:07 27-12-2012    Temat postu:

Przedstawiam Wam bardzo ciekawy artykuł dotyczacy historii e36

Produkcję tego modelu rozpoczęto w 1990 roku od wersji sedan (w dalszym ciągu produkowano jeszcze E30 w nadwoziu Touring). Dwa lata później debiutowało atrakcyjnie wyglądające coupé, a w 1993 roku również kabriolet i 3-drzwiowy Compact, którym dzięki niższej cenie BMW chciało przyciągnąć klientów aut kompaktowych. E36 w praktycznej wersji Turing trafiło na rynek dopiero w 1994 r. Najpopularniejszy jest sedan, a najwyższe ceny utrzymuje coupé.

Właściciele Trójek chwalą sobie w tych autach jakość wykonania, niemiecką solidność oraz komfort podróżowania. W sedanie oraz kombi, bez najmniejszych problemów podróżować może czteroosobowa rodzina, gorzej jest już w wersjach z nadwoziem coupe oraz kompakcie, z odciętym tyłem, który jest o 23 centymetry krótszy od sedana i coupe.

Bagażnik sedana pomieści 435 l, kombi 370 l, a coupé 405 l. Jedynie Compact dysponuje małym, 300-litrowym bagażnikiem, ale to auto nie ma aspiracji rodzinnych - krótsze od sedana o 25 cm nadwozie typu hatchback czyni go poręcznym autem do miasta. Od strony technicznej nie dostrzeżemy większych różnic w stosunku do pozostałych wersji poza tym, że w kompakcie nie montowano najmocniejszych silników, a we wnętrzu jest nieco inna deska rozdzielcza.

W BMW e36 zaakceptować należy ubogie wyposażenie niektórych egzemplarzy, zwłaszcza tych z początku produkcji. Wśród nich możemy spotkać typowego „golasa". Podobnie jak dzisiaj, również wtedy wyposażenie konfigurował przyszły właściciel nowego auta, bazując na wersji podstawowej. Jej standard w trójce z silnikiem 1.6 na początku lat 90. XX wieku nie obejmował właściwie niczego. Dopiero nieco później standardem we wszystkich wersjach stały się ABS i wspomaganie kierownicy. Poduszkę powietrzną kierowcy zaczęto montować od początku 1992 r., a airbag dla pasażera pojawił się w 1995 r. Zdarzają się auta bez podstawowej elektryki i zagłówków kanapy tylnej, niezbyt częstym wyposażeniem jest również klimatyzacja.
Początkowo silniki benzynowe 1,6 l/100 KM i 1,8 l/113 KM miały napęd rozrządu za pomocą paska zębatego, który był słabym punktem konstrukcji i wymagał wymiany co 40 tys. km. Od początku 1994 r. zastąpiono go łańcuchem, który był mniej awaryjny.



Top Cabrio Baur


Baur TC4 jest solidny, nosi dobre imię i jest bardzo rzadkim egzemplarzem: zostało wyprodukowanych tylko 310 egzemplarzy w warsztatach Baur w Stuttgarcie. W tym modelu jedynie dach jest typu Baur, wszystko inne jest oryginalną technologią BMW. Oparty jest na sprawdzonej technologii i na dużą skalę jest zawsze niezawodny. Części zamienne są łatwo dostępne.





Szabi320i
PostWysłany: 10:52:36 30-10-2012    Temat postu:

Kilka zdjęc ciekawych egzemplarzy e36 odemnie Smile











Moi drodzy co sądzicie na temat ostatniego zdjęcia?
wedlug ,mnie ta czarnulka jest sliczna!!!......MARZENIE......., właśnie na bazie tego e36 chcę zrobić swoją wersje, oczywiście zmiana koloru z granatowego metaliku na czarny metalik Very Happy
Szabi320i
PostWysłany: 13:58:19 28-10-2012    Temat postu:

Powiem tak!!! ta biala na zielonych aluskach ogień!!! cieszy oczko chodz wedlug mnie troche oczojeb...ne sa te fele z tym zielonym wolałbym aby srodki były czarne a rant taki jaki jest:) ogolnie białe e36 mi sie bardzo podoba na czarnych felach z czarnym daszkiem Smile KOZAK!!!
marzenie.............
Sebwe
PostWysłany: 17:41:07 21-01-2012    Temat postu:





Spinacz
PostWysłany: 22:47:00 18-11-2011    Temat postu:

auto jest mega jak dla mnie szkoda ze w PL takich nie ma
Martin
PostWysłany: 23:17:52 17-11-2011    Temat postu:

http://speedhunters.com/archive/2009/09/04/car-feature-gt-gt-belgian-e36-ring-burner.aspx
Sebwe
PostWysłany: 16:00:07 08-11-2011    Temat postu:

Przyznam ze biała bardziej przypadła mi do gustu Smile
Martin
PostWysłany: 23:52:35 07-11-2011    Temat postu:

http://euromedian.net/2010/12/11/homecoming-dougs-burgundy-beauty/

http://euromedian.net/2010/11/30/sometimes-simplicity-says-it-best/
Spinacz
PostWysłany: 11:16:33 27-10-2011    Temat postu:

oj godne e36 Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Martin
PostWysłany: 01:12:00 27-10-2011    Temat postu:

http://vimeo.com/29864482
Cool
Sebwe
PostWysłany: 10:40:55 19-03-2011    Temat postu:















Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group