Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OpTo
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 09:11:13 31-10-2014 Temat postu: BMW E39 sedan z jakim sinikiem i dlaczego ?? |
|
|
Jak w temacie ... chwilowo rozstalem sie z marką. W przyszłości pewnie wleci coś bardziej komfortowego. Myślałem o e38 ale z racji użytkowania pojazdu na co dzień (ok 35tkm rocznie) raczej odpada .
I tutaj pojawia sie pytanie jakie serducho i dlaczego ?? M52b28 (tu) to minimum diesle odpadają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Alberrrto
VIP
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 18:54:24 31-10-2014 Temat postu: |
|
|
2.8 i w górę. Tzn V8 3.5, 4.0, 4.4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pakitko
KLUBOWICZ
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 21:43:31 31-10-2014 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z przedmówcą nic dodać nic ująć 2.8 tu to minimum w tych samochodach chyba że jeszcze te 2.5 192 km jakoś tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OpTo
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 10:41:38 04-11-2014 Temat postu: |
|
|
2,5 odpada ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
losiek162
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 14:43:40 06-11-2014 Temat postu: |
|
|
ja bym kolego brał 2.8 znajomy z pracy ma i fajna sprawa tez sie zastanawiał nad V mowi ze moze w przyszłości i to w e38 ale wybór padł na 2.8 ze względów ekonomicznych wiele opinii zasiegnął na owy temat nie o spalanie mu chodziło tylko serwisowanie silnik m52 bardziej znany i popularny sam mam juz 3 taki i jedyne co mi sie w nich kiedykolwiek popsuło to czujnik wału i termostat fajnie jezdzi a spalanie hmmmm całkiem rozsądne przy dojazdach do pracy wychodzi nie całe 12l i mowa tutaj o LPG a gdy jechalismy ostatnio na delegacje do niemiec niecałe 10l o V sie nie wypowiem bo jechałem takim z dwa razy wiec opinie o tym silniku zostawiam innym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazukiorg
PREZES
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 1690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 18:16:59 09-11-2014 Temat postu: |
|
|
w 7er nie było 2.5... jak V to już 4.0. Koszt utrzymania silnika V8 taki sam dla wszystkich pojemności, więc po co się ograniczać 3.5 odpada. Odnośnie ekonomi to 4.0 mnie pali, niż 4.4 bo to inna konstrukcja przy tej samej mocy. Więc albo 2.8 R6, albo 4.0 V8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eric
SKARBNIK
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 1740
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Kalisza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: 22:02:49 09-11-2014 Temat postu: |
|
|
też mam w planach e39 i wybór padnie na 2.8 lub 3.0 najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|